Don't bring a knife into a gunfight del 31

- Varför gjorde du inget tidigare, du hade kunnat sluppit brännmärkena, sa jag.
- Jag ville inte chansa, som du sa så är det här verkligheten, vi har bara en chans på oss.
- Du har rätt, men ta bort tejpen nu.
I flera minuter försökte han att ta bort tejpen men det enda han lyckades med var att få loss mina armar. Allt annat satt för hårt tejpat så istället insåg jag att vi var tvungna att få loss Liams hand ur handklovarna.
- Jag har en ide, men det kommer göra ont, riktigt ont och jag vet inte om det går att fixa sen, sa jag och mindes något Carlos berättat för mig för länge sedan.
- Vi har ju inga andra förslag så berätta, säger Liam.
- Det finns ett ben i handen du kan bryta och då går det att få ut handen ur handkloven.
- Okej, vilket? frågade Liam och försökte låta så normal som möjligt men jag såg på han att han var livrädd.
- Längst ner på tummen, här, sa jag och visade på min hand. - Det är bara att trycka tills det...ehm...knäcker till.
Liam såg på mig med rädsla i ögonen och hade det bara funnit något annat sätt hade jag gjort det.
- Lyssna Cara, jag är ärligt talat rädd, riktigt rädd. Jag är inte som du, jag är en feg jävel som nästan aldrig gjort som jag velat. Alltid har jag varit den som är minst omtyckt, men ikväll ska jag ändra på det. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ihop i ett hörn och gråta så att någon kunde komma och hjälpa mig. Men jag har insett att jag inte kan vara så något mer, för att vi får bara spendera så lite tid med dom vi verkligen tycker om, så jag tänker inte hålla på med något annat än sanningen. Cara Pasolini, jag älskar dig, mer än något annat och jag tänker göra allt för dig. Död eller levande, sa han och sedan hörde jag något som knäcktes och Liams ansikt var förvridet av smärta samtidigt som han försökte att inte skrika.


- Varför gjorde du inget tidigare, du hade kunnat sluppit brännmärkena, sa jag.

- Jag ville inte chansa, som du sa så är det här verkligheten, vi har bara en chans på oss.

- Du har rätt, men ta bort tejpen nu.

I flera minuter försökte han att ta bort tejpen men det enda han lyckades med var att få loss mina armar. Allt annat satt för hårt tejpat så istället insåg jag att vi var tvungna att få loss Liams hand ur handklovarna.

- Jag har en ide, men det kommer göra ont, riktigt ont och jag vet inte om det går att fixa sen, sa jag och mindes något Carlos berättat för mig för länge sedan.

- Vi har ju inga andra förslag så berätta, säger Liam.

- Det finns ett ben i handen du kan bryta och då går det att få ut handen ur handkloven.

- Okej, vilket? frågade Liam och försökte låta så normal som möjligt men jag såg på han att han var livrädd.

- Längst ner på tummen, här, sa jag och visade på min hand. - Det är bara att trycka tills det...ehm...knäcker till.

Liam såg på mig med rädsla i ögonen och hade det bara funnit något annat sätt hade jag gjort det.

- Lyssna Cara, jag är ärligt talat rädd, riktigt rädd. Jag är inte som du, jag är en feg jävel som nästan aldrig gjort som jag velat. Alltid har jag varit den som är minst omtyckt, men ikväll ska jag ändra på det. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ihop i ett hörn och gråta så att någon kunde komma och hjälpa mig. Men jag har insett att jag inte kan vara så något mer, för att vi får bara spendera så lite tid med dom vi verkligen tycker om, så jag tänker inte hålla på med något annat än sanningen. Cara Pasolini, jag älskar dig, mer än något annat och jag tänker göra allt för dig. Död eller levande, sa han och sedan hörde jag något som knäcktes och Liams ansikt var förvridet av smärta samtidigt som han försökte att inte skrika.

JAG VET JÄTTEKORT!
Men är sjukt trött, var tvungen att arbeta på utomhustennisplanerna med att göra dom redo för att spela.
Det kanske inte låter så jobbigt men man är tvungen att dra en skittung sak över hela banan + lite till.
13 kommentarer tills nästa kapitel^^

Kommentarer
Postat av: E

Meeer!

2012-05-09 @ 22:00:30
Postat av: Anonym

skit bra :D

2012-05-09 @ 22:02:06
Postat av: grace

MERA!!!:DD<3

2012-05-09 @ 22:16:29
Postat av: Anna

mer mer mer !!

2012-05-09 @ 22:21:14
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Usch.. tål inte såny xD men jätte bra :D meer

2012-05-09 @ 23:27:57
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Jättebra!

2012-05-10 @ 06:32:34
Postat av: isabelle

asssssssssss braaaa

2012-05-10 @ 08:05:06
Postat av: Anonym

:O :O :O :O ooooomg, MER! :D

2012-05-10 @ 15:19:26
Postat av: Rebecca

MER!

2012-05-10 @ 15:56:54
Postat av: hiilma.

Meer :D !!

2012-05-10 @ 18:19:47
Postat av: Vendela ^^

Omg meeer!

2012-05-10 @ 18:21:17
Postat av: Ronjjjjja :D

-MER- :D

2012-05-10 @ 19:23:57
Postat av: Frida

Mer!!!

2012-05-10 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0