Don't bring a knife into a gunfight del 26

När jag hört Liam skrika insåg jag att det inte var Carlos eller någon ur maffian. Det såg ut som Liam fick panik, han sprang fram till killen som låg där och viftade med händerna som nu var röda av allt blod.
- Harry?! Harry kan du höra mig?! nästan skrek han och hans röst lät som att den skulle försvinna vilken sekund som helst.
- Ring dom andra, säg att ni är här, mumlar killen som tydligen hette Harry medans han gav en mobiltelefon till Liam.
- Stanna här, Cara hjälp honom! sa Liam.
Jag hade stått som paralyserad enda tills han nämnde mitt namn och då satt jag mig ner bredvid Liam på golvet.
- Gör något, bara vad som helst, bara rädda han, säger Liam med låg röst men fortfarande med panik i rösten.
- Jag kan inte, jag sköt han rakt i en artär i övre armen, förklarar jag med lugn röst. - Det är därför han förlorar så mycket blod, vi måste hitta något att stoppa blodet med.
Liam for upp som en stucken gris och sprang runt i huset och sökte efter något att stoppa blodet med. Jag höll handen hårt pressad mot såret men Harry skrek till av smärta så jag lättade lite på trycket.
- Lyssna på min röst, okej? sa jag och granskade Harry.
- Mhhm, var det enda Harry kunde få ur sig och jag försökte få han och sätta sig upp.
Men han började hosta och ut ur munnen rann små droppar av blod och jag insåg vad som hänt.
- Liam!?!? skriker jag och får panik själv, det är som att det vore mitt eget liv som var på spel.
Liam kommer in i rummet och kollar på mig där jag sitter med blodiga händer.
- Kulan är kvar i armen och om vi inte får ut den snart, kommer han vara död innan solen går ner, säger jag och Liams tårar börjar rinna.


När jag hört Liam skrika insåg jag att det inte var Carlos eller någon ur maffian. Det såg ut som Liam fick panik, han sprang fram till killen som låg där och viftade med händerna som nu var röda av allt blod.

- Harry?! Harry kan du höra mig?! nästan skrek han och hans röst lät som att den skulle försvinna vilken sekund som helst.

- Ring dom andra, säg att ni är här, mumlar killen som tydligen hette Harry medans han gav en mobiltelefon till Liam.

- Stanna här, Cara hjälp honom! sa Liam.

Jag hade stått som paralyserad enda tills han nämnde mitt namn och då satt jag mig ner bredvid Liam på golvet.

- Gör något, bara vad som helst, bara rädda han, säger Liam med låg röst men fortfarande med panik i rösten.

- Jag kan inte, jag sköt han rakt i en artär i övre armen, förklarar jag med lugn röst. - Det är därför han förlorar så mycket blod, vi måste hitta något att stoppa blodet med.

Liam for upp som en stucken gris och sprang runt i huset och sökte efter något att stoppa blodet med. Jag höll handen hårt pressad mot såret men Harry skrek till av smärta så jag lättade lite på trycket.

- Lyssna på min röst, okej? sa jag och granskade Harry.

- Mhhm, var det enda Harry kunde få ur sig och jag försökte få han och sätta sig upp.

Men han började hosta och ut ur munnen rann små droppar av blod och jag insåg vad som hänt.

- Liam!?!? skriker jag och får panik själv, det är som att det vore mitt eget liv som var på spel.

Liam kommer in i rummet och kollar på mig där jag sitter med blodiga händer.

- Kulan är kvar i armen och om vi inte får ut den snart, kommer han vara död innan solen går ner, säger jag och Liams tårar börjar rinna.

Kort kapitel men dock väldigt spännande slut hoppas jag^^
12 kommentarer och ni får del 27!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej som jag sa skrek jag när jag såg att det var Harry!!!!! Skriv ett till nuuu, snälla! får panik här hemma!! :(((

2012-05-02 @ 22:44:02
Postat av: Winnie

Men ååå!!!

Meeeeeeerrrrrr!!

Älskar din ff! <3

2012-05-02 @ 22:56:18
Postat av: Nicoline

Nej nu blev jag ledsen inte harry vad kommer hända nu?? Snälla besvara min fråga med ett kapitel hihi :$<3

2012-05-02 @ 23:09:03
Postat av: Alicia

Give us more! :D

2012-05-02 @ 23:35:11
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se/
Postat av: felice'

Mer tack!

älskar! :D

2012-05-03 @ 06:52:25
Postat av: Sofia

Bra meeeee<3

2012-05-03 @ 07:10:32
Postat av: Emilia

MEEEEEEEEEER!

2012-05-03 @ 08:14:18
URL: http://mssparrow.devote.se/
Postat av: Moa

Omg, mer älskar't!!!

2012-05-03 @ 09:31:06
Postat av: Jennifer

Åh, du kan inte sluta här. sååå spännande!!

2012-05-03 @ 10:20:32
URL: http://iwish1d.devote.se
Postat av: Johanna

OHNOOO! :O

2012-05-03 @ 12:46:38
Postat av: Stephanie Tomlinson

Harry får inte dööööööööööööö!!!

2012-05-03 @ 15:17:18
URL: http://One1Direction.devote.se
Postat av: Frida

Omg Harry måste överleva D; ;0000

2012-05-03 @ 17:54:43
Postat av: grace

mer!:o<33

2012-05-03 @ 18:38:39
Postat av: Rebecca

MER! + att Harry måste överleva:)

2012-05-03 @ 19:00:34
Postat av: Vendela ^^

Ahhh! Meeeeeer!!! Och han får inte dö!!!!!!!!

2012-05-03 @ 20:40:42
Postat av: Becka

Meerr!

Det är ju spännande ;)

2012-05-03 @ 22:21:57
Postat av: Anna

NEJ INTE HARRY!!



AAH MER !! han måste överleva!!! :'(

2012-05-03 @ 23:36:22
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0