Don't bring a knife into a gunfight del 25

 


- Jag har faktiskt en ide om vart vi kan åka, säger Liam.

- Okej vart? frågar jag och är helt öppen för förslag.

- När jag var mindre brukade vi åka ut till en liten stuga på sommaren och om jag har rätt är den alldeles i närheten.

- Är det många som känner till den? frågade jag men insåg sedan att frågan var värdelös.

Eftersom Carlos tydligen kunde spåra mig var det ingen mening med att gömma sig alltför länge. Jag skulle behöva gillra en fälla för att kunna göra slut på Carlos.

- Den enda jag kan komma på förutom min familj är Niall, men jag är osäker på att han hittar hit ut, säger helt plötsligt Liam och jag dras bort från mina tankar.

Jag hade ingen aning om vem Niall var, men antog att det var en vän till Liam eller något liknande.
- Och din familj kommer inte dyka upp? frågade jag.

- Nä, det har varit år sedan senast vi var här ute.

- Okej.

Det blev tyst i bilen ett tag tills ungefär 10 minuter senare då vi svängde in framför en liten röd stuga med vita kanter.

- Det är fint, men har du någon nyckel? frågade jag.

- Vänta och se, svarar han och ler på ett lite lurigt sätt.

Liam går fram till dörren men när han är framme stannar han upp och kollar noga på något jag inte riktigt ser.

- Vad är det Liam? frågade jag och blev lite orolig när jag såg minen han hade.

- Vi är inte ensamma, säger han lågt och jag smyger fram till han.

Liam pekar på springan mellan dörren och väggen och jag ser att dörren inte är låst. Jag drar fram revolvern och gör mig redo för att gå in.

- Beredd? säger jag och Liam nickar, även han har ett vapen i sin hand, en pistol.

Jag öppnar sakta dörren ljudlöst och steg in i hallen. Sakta fortsatte jag in i det som måste vara vardagsrummet och jag tecknar åt Liam att stå kvar vid dörren. Helt plötsligt öppnas en dörr snett bakom mig så innan jag hinner tänka efter riktigt snurrar jag runt och skjuter. Jag hör Liam komma springande och när han ser vem som ligger på golvet med blod rinnande ut ur sig skriker han till.

Förlåt att jag inte skrev något igår men var på sleepover så kunde inte, men 11 kommentarer tills nästa kapitel?:D
Man kan göra reklam för sin blogg på tex Facebook, twitter, dayviews och liknande sajter^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh nej, jag dör om det är Niall eller någon annan av killarna, eller om det är någon i hans familj. Okej jag skriker vem det än är. Om det är Carlos, av glädje, och om någon annan är det av ilska på Carlos!

2012-05-01 @ 21:06:01
Postat av: Stephanie Tomlinson

haha var också på sleep over igår xD mer ♥♥

2012-05-01 @ 21:14:53
URL: http://One1Direction.devote.se
Postat av: grace

mer!:D<3

2012-05-01 @ 21:37:14
Postat av: sandra

om det är nån i 1D så FÅR HAN INTE DÖ!!! :DDDD Puss! ;D

2012-05-01 @ 21:50:35
Postat av: Novell av Evelina Friman

MER, TÄNK IFALL DET ÄR NIALL :OOOOOO

2012-05-01 @ 22:05:09
URL: http://ffonedirection.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jätte bra meeeeeer!

2012-05-01 @ 22:05:19
Postat av: Frida

Omgg, de e inte niall hoppas jag. D;

2012-05-01 @ 22:08:46
Postat av: Alicia

Men guud! Det ända jag kan tänka på är att det är Niall! Snälla skriv ett till idag!!! D: <3

2012-05-01 @ 22:09:45
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se/
Postat av: Elin

Gaah niall??????? Så jävla spännande !!

2012-05-01 @ 22:14:59
Postat av: Linnéa

OMG hoppas bara att det inte är niall!! ;o

Ps. Älskar den!! Varje gång jag läst klart ett. Kapitel vill jag bara ha fortsättningen!!

2012-05-01 @ 22:23:50
Postat av: Nicoline

SJuuukt bra!! Älskar den. Ska länka den på min fb :D<3

PS. 11 kommentarer har kommit in så nytt kapitel ;D

2012-05-01 @ 23:21:39
Postat av: Anna

MER MER MER MER!!!!

2012-05-02 @ 18:06:54
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Vendela ^^

Meeeer... Omg va bra...

2012-05-02 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0