Don't bring a knife into a gunfight del 24

Caras synpunkt:
Allt snurrade runt och jag kände mig smått illamående när jag slog upp ögonen igen. Det tog mig flera sekunder innan jag insåg vems ansikte som var framför mig.
- Liam...vad hände? frågade jag och försökte sätta mig upp i något som det tog ett tag innan jag förstog att det var en bil.
- Du lever, du andas, sa han och något som såg ut som tårar började samlas i hans ögon.
Hans leende var stort och hans vita tänder gjorde nästan ont i ögonen. Jag frågade igen vad som hade hänt och han berättade allt från striden med Adrian till nu.
- Så Adrian är död, sa jag och kände sorg, men inte för att han var död, utan för att det var Liam som behövt döda han. - Och det var du som dödade han.
- Ja, svarade han och leendet försvann.
- Det är inget fel med det, bara det att du är kriminell nu, jag ville verkligen inte dra in dig i min sörja, sa jag.
- Det är vår sörja.
- Nej det är det inte, det är inte din far som försöker döda dig, det är inte du som säkert varenda polis i London vill fånga, det är inte du som hamnar i fängelse på livstid om dom får fast dig.
- Om polisen tar oss, säger jag att jag mördade Adrian och att jag hjälpt dig med allt dom kommer åtala dig för.
- Du får inte, du skulle kasta bort hela ditt liv, vi skulle ändå aldrig få se varandra igen.
- Men det handlar om att inte svika dig, jag vill inte leva mitt liv och veta att du sitter inlåst någonstans.
- Det kanske är ett opassande tillfälle att säga det, men jag älskar dig, säger jag och kysser honom.
- Jag älskar dig också, säger han efter kyssen.
- Så vart åker vi nu då? säger jag och vi båda skrattar.
Men det spelade ingen roll vart vi åkte, jag hade tänkt ut en plan. Döda Carlos och sen se till att Liam återvände till sitt egna liv. Jag tänkte överlämna mig till polisen.


Caras synpunkt:

Allt snurrade runt och jag kände mig smått illamående när jag slog upp ögonen igen. Det tog mig flera sekunder innan jag insåg vems ansikte som var framför mig.

- Liam...vad hände? frågade jag och försökte sätta mig upp i något som det tog ett tag innan jag förstog att det var en bil.

- Du lever, du andas, sa han och något som såg ut som tårar började samlas i hans ögon.

Hans leende var stort och hans vita tänder gjorde nästan ont i ögonen. Jag frågade igen vad som hade hänt och han berättade allt från striden med Adrian till nu.

- Så Adrian är död, sa jag och kände sorg, men inte för att han var död, utan för att det var Liam som behövt döda han. - Och det var du som dödade han.

- Ja, svarade han och leendet försvann.

- Det är inget fel med det, bara det att du är kriminell nu, jag ville verkligen inte dra in dig i min sörja, sa jag.

- Det är vår sörja.

- Nej det är det inte, det är inte din far som försöker döda dig, det är inte du som säkert varenda polis i London vill fånga, det är inte du som hamnar i fängelse på livstid om dom får fast dig.

- Om polisen tar oss, säger jag att jag mördade Adrian och att jag hjälpt dig med allt dom kommer åtala dig för.

- Du får inte, du skulle kasta bort hela ditt liv, vi skulle ändå aldrig få se varandra igen.

- Men det handlar om att inte svika dig, jag vill inte leva mitt liv och veta att du sitter inlåst någonstans.

- Det kanske är ett opassande tillfälle att säga det, men jag älskar dig, säger jag och kysser honom.

- Jag älskar dig också, säger han efter kyssen.

- Så vart åker vi nu då? säger jag och vi båda skrattar.

Men det spelade ingen roll vart vi åkte, jag hade tänkt ut en plan. Döda Carlos och sen se till att Liam återvände till sitt egna liv. Jag tänkte överlämna mig till polisen.

Så vad tycker ni Cara och Liam ska göra nu?^^
Jag fick en fråga om hur man får många besökare, svaret är enkelt, reklam och en bra story.
Om folk gillar det du skriver tipsar dom andra!
11 kommentarer tills nästa avsnitt!:))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra!!

2012-04-29 @ 23:48:57
Postat av: Anna

asbra!! mer :D

2012-04-30 @ 00:51:30
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Mer! Den är superb! ;D

2012-04-30 @ 07:32:42
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Super bra! :))

2012-04-30 @ 07:53:08
Postat av: Rebecca

Mer!!

2012-04-30 @ 10:30:35
Postat av: Anonym

Mer!:D

2012-04-30 @ 11:09:09
Postat av: Matilda. c:

En följdfråga: Hur gör du reklam då? :DD

2012-04-30 @ 11:31:54
URL: http://www.liveturannanvinkel.devote.se
Postat av: Sofia

Att dom ska överlämmna sig själva åt plosen men till slut fick dom bara en varning för att dom var tvugna eller nåt sånt!:)

2012-04-30 @ 11:35:46
Postat av: Zannah

Superbra! När kommer nästa?;)

2012-04-30 @ 11:52:58
Postat av: Stephanie Tomlinson

MORE!!!!

2012-04-30 @ 12:48:50
URL: http://One1Direction.devote.se
Postat av: Frida

Mer!!!!!!

2012-04-30 @ 14:17:13
Postat av: Mrs. Hornan

Sjukt bra!

Jag tycker att de ska åka till resten av killarna. :'D

2012-04-30 @ 18:11:31
Postat av: Vendela ^^

Mer please, men cara får inte överlämna sig till polisen!

2012-05-01 @ 00:13:22
Postat av: Emely

När kommer mer?

2012-05-16 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0