Don't bring a knife into a gunfight del 20

Resten av gårdagen hade vi bara suttit och sett på TV och ätit upp resten av maten, så när jag vaknade var jag hungrig men eftersom inget fanns kvar så fick jag vänta på att även Liam skulle vakna. Medans jag väntade gick jag igenom allt vi ägde. Lite smink, massa vapen, kläder, någon drickaoch cirka 50 miljoner. Vi kunde inte stanna kvar här länge till utan jag skulle prata med Liam om vi inte borde byta gömställe.
- Vad tidigt du var uppe då, säger helt plötsligt Liam och står vid ingången till sovrummet och ler.
- Vi borde röra på oss, säger jag allvarligt.
- Du har nog rätt, säger han coh jag blir förvånad att det var så lätt att övertala han.
- Vad fick dig att ändra åsikt?
- Dom hittade kroppen i gränden, det är alldeles för nära och när dom väl listat ut vem blodet tillhör vet dom att det var du.
- Sant, så har du någon ide vart vi kan åka? frågade jag och tog en dricka.
- Eftersom du skulle...hmm...döda Carlos kan vi ju inte åka långt.
- Liam, jag kommer döda Carlos, men han kommer gömma sig när han väl pratat med Marco.
- Men Marco sa att han inte skulle berätta, eller? frågade Liam och jag kom ihåg att han inte visste hur saker gick till i vår familj.
- Tro mig, om Carlos frågar han kommer han prata, frivilligt eller med hjälp av våld.
Efter det jag sagt började vi plocka ihop det vi ägde och 20 minuter stog vi utanför hotellet, redo att söka efter ett nytt gömställe. Pengarna och vapnen hade vi i väskan som jag bärde på medans resten var i kassarna. Klockan var ungefär 10 på morgonen så det var inte lika mycket folk ute på gatorna som igår. Nu var det dags att i hitta ett gömställe någontans i London, men fortfarande kunde jag inte skaka av mig känslan av att vara förföljd.

Resten av gårdagen hade vi bara suttit och sett på TV och ätit upp resten av maten, så när jag vaknade var jag hungrig men eftersom inget fanns kvar så fick jag vänta på att även Liam skulle vakna. Medans jag väntade gick jag igenom allt vi ägde. Lite smink, massa vapen, kläder, någon drickaoch cirka 50 miljoner. Vi kunde inte stanna kvar här länge till utan jag skulle prata med Liam om vi inte borde byta gömställe.

- Vad tidigt du var uppe då, säger helt plötsligt Liam och står vid ingången till sovrummet och ler.

- Vi borde röra på oss, säger jag allvarligt.

- Du har nog rätt, säger han coh jag blir förvånad att det var så lätt att övertala han.

- Vad fick dig att ändra åsikt?

- Dom hittade kroppen i gränden, det är alldeles för nära och när dom väl listat ut vem blodet tillhör vet dom att det var du.

- Sant, så har du någon ide vart vi kan åka? frågade jag och tog en dricka.

- Eftersom du skulle...hmm...döda Carlos kan vi ju inte åka långt.

- Liam, jag kommer döda Carlos, men han kommer gömma sig när han väl pratat med Marco.

- Men Marco sa att han inte skulle berätta, eller? frågade Liam och jag kom ihåg att han inte visste hur saker gick till i vår familj.

- Tro mig, om Carlos frågar han kommer han prata, frivilligt eller med hjälp av våld.

Efter det jag sagt började vi plocka ihop det vi ägde och 20 minuter stog vi utanför hotellet, redo att söka efter ett nytt gömställe. Pengarna och vapnen hade vi i väskan som jag bar på medans resten var i kassarna. Klockan var ungefär 10 på morgonen så det var inte lika mycket folk ute på gatorna som igår. Nu var det dags att i hitta ett gömställe någontans i London, men fortfarande kunde jag inte skaka av mig känslan av att vara förföljd.

Jag vet kort kapitel och dålig uppdatering men somnade igår och håller på och somna nu, är så sjukt trött.
Men spänningen kommer öka i dom kommande kapiteln så;)
10 kommentarer tills nästa avsnitt då!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra! Mer :D

2012-04-25 @ 23:50:37
Postat av: Anna

bra :D mer!!!

2012-04-26 @ 00:46:23
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

ASUUUUM LÄNGTAR TILL NÄSTA ;D

Postat av: Minna

Du skriver verkligen jätte bra, men jobbig som jag är så har jag lite tips! :-) 1. Kolla gärna tillbaka en gång innan du postar för att undvika slarvfel. 2. Hehe det heter "bar" inte "bärde".

Annars skit bra du är verkligen suktig :-D

2012-04-26 @ 06:40:39
URL: http://minnahuovinen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jätte bra meeeeeeeeeer!

2012-04-26 @ 07:25:09
Postat av: Tilde

Awesume. ^^

2012-04-26 @ 07:31:45
Postat av: Nicoline

Bra som alltid :D<3

2012-04-26 @ 07:50:46
Postat av: frida

Mer!!

2012-04-26 @ 10:18:44
Postat av: Rebecca

MER!

2012-04-26 @ 15:32:28
Postat av: hiilma.

amazayn :D

2012-04-26 @ 18:34:41
Postat av: grace

mer!:D

2012-04-26 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0