Don't hide in the closet del 3

När jag väl insåg vad jag egentligen gjort och började ångra mig var det alldeles försent. Jag hade lämnat Louis ensam i lägenheten och Eleanor skulle komma snart. Tänk om något hemskt skulle hända? Hon kanske var riktigt allergisk och skulle bli tvungen att åka till sjukhuset. Nej, hade det varit så farligt hade Louis sagt något tidigare. Eller hade han nämnt det och jag hade glömt det?
Jag hade lovat Louis att inte komma hem förräns imorgon, men jag hade inte frågat Zayn om jag kunde sova hos han som jag skulle gjort. Egentligen borde jag vill ringa Zayn och fråga, men ärligt talat så behövde jag dricka något. Jag gick till en liten klubb bara några kvarter bort från min och Louis lägenhet och upptäckte att det knappt var något folk där. Fast det var ju 21.00 en måndag så dom flesta satt väl hemma. Jag satte mig vid baren och spanade in rummet lite.
- Well hello there handsome, sa någon bredvid mig.
Jag snurrade runt och granskade tjejen som pratat med mig. Kort, blondin och antingen full eller hög, om inte både och.
- Hi, svarade jag.
- So you haven't had a drink yet? Do me the honour and let me buy you one, sa hon och jag kunde inte låta bli att skratta åt henne.
- Give me a...
- We want ten tequila shots, right away! skrek hon till bartendern som himlade med ögonen medans han fixade ihop tio små glas med tequila och sedan lämnade oss.
- Wait, i don't even know who you are, sa jag när hon räckte mig ett glas.
- Je m'appelle Evelina, svarade hon på franska.
- Je m'appelle Harry, are you from France? frågade jag henne.
- No! I just think it's such a romantic languish and i need some more romance in my life, if you know what i mean?
- Haha but i think I'm gonna have to pass on the tequila because...
- Nobody cares if you're not eighteen, just drink it! sa hon och svalde innehållet i glaset.
- No it's not that, I'm eighteen.
- Then what's your problem sweetcheeks?
Vad var mitt problem? Att jag var olyckligt bögkär i min bästa kompis och medlem i samma pojkband som han? Fast varför skulle det stoppa mig från att ha kul? Det skulle bara sluta deprimerat om jag skulle sitta hemma varje kväll och se på medans han och Eleanor kom närmare och närmare.
- Nothing, you're right, lets get wasted! sa jag till henne och hällde i mig två glas tequila samtidigt.



När jag väl insåg vad jag egentligen gjort och började ångra mig var det alldeles försent. Jag hade lämnat Louis ensam i lägenheten och Eleanor skulle komma snart. Tänk om något hemskt skulle hända? Hon kanske var riktigt allergisk och skulle bli tvungen att åka till sjukhuset. Nej, hade det varit så farligt hade Louis sagt något tidigare. Eller hade han nämnt det och jag hade glömt det?
Jag hade lovat Louis att inte komma hem förräns imorgon, men jag hade inte frågat Zayn om jag kunde sova hos han som jag skulle gjort. Egentligen borde jag vill ringa Zayn och fråga, men ärligt talat så behövde jag dricka något. Jag gick till en liten klubb bara några kvarter bort från min och Louis lägenhet och upptäckte att det knappt var något folk där. Fast det var ju 21.00 en måndag så dom flesta satt väl hemma. Jag satte mig vid baren och spanade in rummet lite.

- Well hello there handsome, sa någon bredvid mig.

Jag snurrade runt och granskade tjejen som pratat med mig. Kort, blondin och antingen full eller hög, om inte både och.

- Hi, svarade jag.

- So you haven't had a drink yet? Do me the honour and let me buy you one, sa hon och jag kunde inte låta bli att skratta åt henne.

- Give me a...

- We want ten tequila shots, right away! skrek hon till bartendern som himlade med ögonen medans han fixade ihop tio små glas med tequila och sedan lämnade oss.

- Wait, i don't even know who you are, sa jag när hon räckte mig ett glas.

- Je m'appelle Evelina, svarade hon på franska.

- Je m'appelle Harry, are you from France? frågade jag henne.

- No! I just think it's such a romantic languish and i need some more romance in my life, if you know what i mean?

- Haha but i think I'm gonna have to pass on the tequila because...

- Nobody cares if you're not eighteen, just drink it! sa hon och svalde innehållet i glaset.

- No it's not that, I'm eighteen.

- Then what's your problem sweetcheeks?

Vad var mitt problem? Att jag var olyckligt bögkär i min bästa kompis och medlem i samma pojkband som han? Fast varför skulle det stoppa mig från att ha kul? Det skulle bara sluta deprimerat om jag skulle sitta hemma varje kväll och se på medans han och Eleanor kom närmare och närmare.

- Nothing, you're right, lets get wasted! sa jag till henne och hällde i mig två glas tequila samtidigt.

Hoppas ni gillar det, kommentera vad ni tycker:)

Kommentarer
Postat av: grace

åhh så bra! mer!:)<3

2012-05-25 @ 23:20:15
Postat av: E

Jättebra, meer!<3:D

2012-05-25 @ 23:28:20
Postat av: Anonym

braa mer :D

2012-05-26 @ 00:31:09
Postat av: Tova

SHITA BRA!!!

du måste skriva mer!!!

2012-05-26 @ 16:46:13
Postat av: tove

MERA!! NU!! Super kul att Hazza är kär i Louis... .haha

2012-05-26 @ 17:20:26
URL: http://onedirectionhistories.blogg.se/
Postat av: elleni

jätte jätte bra!!!!!! meer!!

2012-05-26 @ 18:25:58
Postat av: Elin

ÅÅÅh vill ha mer !!

2012-05-26 @ 20:25:22
Postat av: Lovisa

Skit bra meer

2012-05-27 @ 14:05:29
Postat av: Elin

Mermermer - awesome!!

2012-05-27 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0