Open your eyes del 20

Niall körde oss in till London för att handla till ikväll. Vi stannade vid ett Wal-mart och förvånande nog brydde sig nästan ingen om oss. Folk pekade och tog någon bild men ingen gick fram så jag och Niall kunde handla ifred. Vi handlade flera påsar chips och även lite pringles, läsk och efter lite övertalning alkohol.
- Jag är faktiskt arton nu och det ska ju vara en hemmafest, sa jag som anledning och Niall gick med på det och ringde Louis och bad han köpa det.
- Vad vill du ha nudå? frågade han när vi lämnat chipshyllan bakom oss.
- Choklad, massa choklad!
- Haha okej.
Vi går mot hyllan med godis och jag slänger i chokladkakor och andra saker. Sen är vi klara och vi går mot kassan. På väg mot kassan är hyllan med alla olika sorters tidningar och flera av skvallertidningarna har bilder på min och Niall. Några när vi kysstes på restaurangen, några från galan och vissa som bara är när vi varit utomhus. En av tidningarna hade en rubrik som löd "Niall Horan sjänker öga till sin blinda flickvän, frieri påväg?". Jag vände mig bort från tidningarna innan Niall hinner märka att jag stannat upp.
- Hur går det med bara ett öga? frågar jag och krokar fast min ena arm i Nialls arm.
- Först var det konstigt, jag kunde röra ögat men det ville inte se,men nu så är det som att jag alltid haft det såhär, svarar han. - Hur går det för dig då?
- Det går jättebra, jag kan ju se nu.
Vi ställer oss i kassakön och väntar på våran tur att få betala. Det är bara två före oss men självklart måste tanten före oss betala med småpengar. Det dröjer flera minuter innan vi kommer fram till kassörskan som tar betalt för varorna. Sedan går vi ut mot bilen men innan vi ställer in plastpåsarna så tar jag en chokladkaka och börjar äta. Jag ger en bit till Niall som snabbt äter upp den. Vi åkte tillbaka till huset och började fixa iordning. Jag sminkade mig och gjorde om mitt hår. Bandet gjorde sig också iordning så när klockan var sju så satt vi alla i vardagsrummet och väntade på att gästerna skulle komma och sen ringde det på dörren.

Niall körde oss in till London för att handla till ikväll. Vi stannade vid ett Wal-mart och förvånande nog brydde sig nästan ingen om oss. Folk pekade och tog någon bild men ingen gick fram så jag och Niall kunde handla ifred. Vi handlade flera påsar chips och även lite pringles, läsk och efter lite övertalning alkohol.

- Jag är faktiskt arton nu och det ska ju vara en hemmafest, sa jag som anledning och Niall gick med på det och ringde Louis och bad han köpa det.

- Vad vill du ha nudå? frågade han när vi lämnat chipshyllan bakom oss.

- Choklad, massa choklad!

- Haha okej.

Vi går mot hyllan med godis och jag slänger i chokladkakor och andra saker. Sen är vi klara och vi går mot kassan. På väg mot kassan är hyllan med alla olika sorters tidningar och flera av skvallertidningarna har bilder på min och Niall. Några när vi kysstes på restaurangen, några från galan och vissa som bara är när vi varit utomhus. En av tidningarna hade en rubrik som löd "Niall Horan sjänker öga till sin blinda flickvän, frieri påväg?". Jag vände mig bort från tidningarna innan Niall hinner märka att jag stannat upp.

- Hur går det med bara ett öga? frågar jag och krokar fast min ena arm i Nialls arm.

- Först var det konstigt, jag kunde röra ögat men det ville inte se,men nu så är det som att jag alltid haft det såhär, svarar han. - Hur går det för dig då?

- Det går jättebra, jag kan ju se nu.

Vi ställer oss i kassakön och väntar på våran tur att få betala. Det är bara två före oss men självklart måste tanten före oss betala med småpengar. Det dröjer flera minuter innan vi kommer fram till kassörskan som tar betalt för varorna. Sedan går vi ut mot bilen men innan vi ställer in plastpåsarna så tar jag en chokladkaka och börjar äta. Jag ger en bit till Niall som snabbt äter upp den. Vi åkte tillbaka till huset och började fixa iordning. Jag sminkade mig och gjorde om mitt hår. Bandet gjorde sig också iordning så när klockan var sju så satt vi alla i vardagsrummet och väntade på att gästerna skulle komma och sen ringde det på dörren.

Ganska kort men jag har varit upptagen idag^^
Tack för kommentarerna!♥

Kommentarer
Postat av: Grace

HIHI MERA!:D<3

2012-03-27 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0