Open your eyes del 18

I kuvertet fanns det flygbiljetter till Paris och ett schema över två dagar då vi skulle infinna oss i en studio och sedan uppträda på någon slags konsert. Jag kollade datumet, 22 maj skulle vi åka från Heathrow.
- Hur fan? var allt jag kunde förmå mig själv att säga.
- Det där är faktiskt inte bara min förtjänst, min manager ville att vi skulle sjunga tillsammans och då kontaktade han en konsert i Paris som var för att hedra Michael Jackson, förklara Niall och tar tag i min hand. - Vi ska köra en låt tillsammans, sen en var.
- Damn, vilka låtar? frågar jag lungt men innerst inne är jag hyper. Min hjärna är på högspinn och försöker minnas alla Michael Jackson låtar som finns. Tyvärr så är min hjärna väldigt seg i snabba situationer.
- Våran duett ska vara Hold my hand, du har Michaels del och jag har Akons del, min egna är Man in the mirror och din egna är Black or white.
- Ja! Det blir asbra! säger jag och reser mig snabbt upp och råkar skrämma iväg Lily. - Vi måste ju öva!
- Haha har redan tänkt på det, dagarna innan vi åker kommer våran sångtränare och vi får hjälp med det, men tills dess kan vi ju alltid sjunga med dom här, säger han och tar fram ett xbox-spel.
- Är det när man ska dansa, för jag varnar dig, jag har grymma moves, säger jag och Niall skrattar.
- Vi får väl se...
Vi dansade i flera timmar tills det var dags att äta och då beställde vi mat från Nialls favoritställe Nandos. Jag måste erkänna att det var sjukt gott och när vi ätit klart kändes det som att jag lagt på mig minst fem kilo. Jag frågade Niall om vi inte kunde dela en flaska vin och han gick med på det, jag är ju ändå arton. Medans vi drack vinet kom Lily smygande tillbaka till sin ursprungliga plats mellan mig och Niall. Tiden gick och sedan var klockan en halv minut i tolv.
- Så hur vill du spendera dina sista sekunder som födelsedagsbarnet? frågade Niall.
Jag svarade inte utan böjde mig fram och kysste honom, känslan jag hade nu var något jag aldrig känt förut. Det kanske berodde på alkoholen men jag drog han närmare och drog av han tröjan hans. Vi rörde oss mot hans rum och stängde dörren efter oss. Vi ville absolut inte bli störda.

I kuvertet fanns det flygbiljetter till Paris och ett schema över två dagar då vi skulle infinna oss i en studio och sedan uppträda på någon slags konsert. Jag kollade datumet, 22 maj skulle vi åka från Heathrow.
- Hur fan? var allt jag kunde förmå mig själv att säga.

- Det där är faktiskt inte bara min förtjänst, min manager ville att vi skulle sjunga tillsammans och då kontaktade han en konsert i Paris som var för att hedra Michael Jackson, förklarade Niall och tar tag i min hand. - Vi ska köra en låt tillsammans, sen en var.

- Damn, vilka låtar? frågar jag lungt men innerst inne är jag hyper. Min hjärna är på högspinn och försöker minnas alla Michael Jackson låtar som finns. Tyvärr så är min hjärna väldigt seg i snabba situationer.

- Våran duett ska vara Hold my hand, du har Michaels del och jag har Akons del, min egna är Man in the mirror och din egna är Black or white.

- Ja! Det blir asbra! säger jag och reser mig snabbt upp och råkar skrämma iväg Lily. - Vi måste ju öva!

- Haha har redan tänkt på det, dagarna innan vi åker kommer våran sångtränare och vi får hjälp med det, men tills dess kan vi ju alltid sjunga med dom här, säger han och tar fram ett xbox-spel.

- Är det när man ska dansa, för jag varnar dig, jag har grymma moves, säger jag och Niall skrattar.

- Vi får väl se...

Vi dansade i flera timmar tills det var dags att äta och då beställde vi mat från Nialls favoritställe Nandos. Jag måste erkänna att det var sjukt gott och när vi ätit klart kändes det som att jag lagt på mig minst fem kilo. Jag frågade Niall om vi inte kunde dela en flaska vin och han gick med på det, jag är ju ändå arton. Medans vi drack vinet kom Lily smygande tillbaka till sin ursprungliga plats mellan mig och Niall. Tiden gick och sedan var klockan en halv minut i tolv.

- Så hur vill du spendera dina sista sekunder som födelsedagsbarnet? frågade Niall.

Jag svarade inte utan böjde mig fram och kysste honom, känslan jag hade nu var något jag aldrig känt förut. Det kanske berodde på alkoholen men jag drog han närmare och drog av han tröjan hans. Vi rörde oss mot hans rum och stängde dörren efter oss. Vi ville absolut inte bli störda.

Hihi nu börjar det ju hetta till ganska mycket mellan Niall och Britney^^
Kom ihåg att ju mer kommentarer ju mer peppad blir jag att skriva!
Tack för alla kommentarer!♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

Fan vad det blev varmt här!

Nej, nej nu måste jag sluta xD

men as bra novell du ! ;)

2012-03-25 @ 22:35:59
Postat av: Grace

skriv mer!:D<3

2012-03-25 @ 22:44:02
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Mer :D<3

2012-03-26 @ 14:44:53
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Så bra :D skriv mera!

2012-03-26 @ 15:28:57
Postat av: EMmy

Så sjukt bra! MEEER!

2012-03-26 @ 17:40:19
URL: http://www.emmywennstig.devote.se
Postat av: Carlie

as grymt ;)

Vågar man fråga hur gammal du är?? =)

2012-06-29 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0