Open your eyes del 16

Britneys synvinkel:
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday dear Britney
Happy birthday to you
Det var den sången jag vaknade till och det var inte bara Niall som sjöng utan även hela bandet. Då insåg jag att jag hade somnat i soffan men det var nog bra för det betydde att jag hade vanliga kläder på mig. Niall var klädd i sin onepiece medans resten av bandet hade vanliga kläder på sig. Zayn hade stora lila ballonger som han gav till mig och längst ner i snöret hängde ett litet paket. Jag kramade om han och började öppna det lilla paketet. Inuti låg det en silverkedja med ett litet hjärta och på hjärtat något som defenitivt var en diamant. Zayn visade att man kunde öppna hjärtat och sätta in små bilder.
- Så att du kan ha en fin bild på mig och Liam, säger han och skrattar.
- Självklart att jag ska ha det, säger jag och räcker ut tungan åt han och skrattar sedan jag med.
Nästa person är Louis som ger mig ett stort mjukt paket med en onepiece inuti. Jag ger Louis en snabb kram och sen provar jag onepiecen och när den sitter perfekt säger jag på skämt att det är som att ni fått den specialsydd till mig och då blir det först tyst och sedan börjar alla prata i mun på varandra.
- Asså ni vet att ni inte hade behövt köpa så dyra saker, säger jag men innerst inne njuter jag för fullt.
- Öppna mitt paket nu! ropar Harry och ger mig ett paket till.
- Sen mitt! ropar Liam och även han ger mig ett paket.
Jag öppnade Harrys först och där i låg en röd Ipod. Mina ord försvann men Harry bara kramade mig och viskade " Använd den mycket". Jag var nästan rädd för vad som skulle gömma sig i Liams paket. Det var stort och fyrkantigt, inuti gömde sig en kartong och inuti kartongen gömde sig en Michael Kors väska.
- Tack så mycket Liam, säger jag och kramar om han.
Sen kör Niall ut dom i rummet och jag hör ytterdörren öppnas och sen stängas. Niall och jag blir äntligen ensamma och han sätter sig bredvid mig i soffan. Han ställer en stor låda på golvet och jag vill inget hellre än att bara öppna lådan men jag behärskar mig och väntar på att Niall ska säga något.
- Jag hoppas du kommer tycka om den här presenten, jag pratade med dina kompisar om vad du skulle vilja ha och dom sa en sak som du alltid har saknat, säger Niall. - Hehe eller dom sa det iallafall efter en massa skrik och frågor om mig och bandet. Jag hoppas att du kommer känna igen den.
Helt plötsligt slog det mig vad som gömde sig i lådan och jag kastade mig mot den med tårfyllda ögon.


Britneys synvinkel:


Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday dear Britney
Happy birthday to you


Det var den sången jag vaknade till och det var inte bara Niall som sjöng utan även hela bandet. Då insåg jag att jag hade somnat i soffan men det var nog bra för det betydde att jag hade vanliga kläder på mig. Niall var klädd i sin onepiece medans resten av bandet hade vanliga kläder på sig. Zayn hade stora lila ballonger som han gav till mig och längst ner i snöret hängde ett litet paket. Jag kramade om han och började öppna det lilla paketet. Inuti låg det en silverkedja med ett litet hjärta och på hjärtat något som defenitivt var en diamant. Zayn visade att man kunde öppna hjärtat och sätta in små bilder.

- Så att du kan ha en fin bild på mig och Liam, säger han och skrattar.

- Självklart att jag ska ha det, säger jag och räcker ut tungan åt han och skrattar sedan jag med.

Nästa person är Louis som ger mig ett stort mjukt paket med en onepiece inuti. Jag ger Louis en snabb kram och sen provar jag onepiecen och när den sitter perfekt säger jag på skämt att det är som att ni fått den specialsydd till mig och då blir det först tyst och sedan börjar alla prata i mun på varandra.

- Asså ni vet att ni inte hade behövt köpa så dyra saker, säger jag men innerst inne njuter jag för fullt.

- Öppna mitt paket nu! ropar Harry och ger mig ett paket till.

- Sen mitt! ropar Liam och även han ger mig ett paket.

Jag öppnade Harrys först och där i låg en röd Ipod. Mina ord försvann men Harry bara kramade mig och viskade " Använd den mycket". Jag var nästan rädd för vad som skulle gömma sig i Liams paket. Det var stort och fyrkantigt, inuti gömde sig en kartong och inuti kartongen gömde sig en Michael Kors väska.

- Tack så mycket Liam, säger jag och kramar om han.

Sen kör Niall ut dom i rummet och jag hör ytterdörren öppnas och sen stängas. Niall och jag blir äntligen ensamma och han sätter sig bredvid mig i soffan. Han ställer en stor låda på golvet och jag vill inget hellre än att bara öppna lådan men jag behärskar mig och väntar på att Niall ska säga något.

- Jag hoppas du kommer tycka om den här presenten, jag pratade med dina kompisar om vad du skulle vilja ha och dom sa en sak som du alltid har saknat, säger Niall. - Hehe eller dom sa det iallafall efter en massa skrik och frågor om mig och bandet. Jag hoppas att du kommer känna igen den.

Helt plötsligt slog det mig vad som gömde sig i lådan och jag kastade mig mot den med tårfyllda ögon.

Någon som vågar gissa vad som gömmer sig i lådan?^^
Ni har ju nästan slutat kommentera, varför?:((
Jag vill ge ett stort tack till ni få som kommenterar varje kapitel! Det betyder jättemycket!♥

Kommentarer
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Det där var taskigt att avsluta så spännande! KAPITEL NUUU TACK! :ooo<3

2012-03-23 @ 19:36:39
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: elin

ååh asbra kapitel, du skriver GRYMT, längtar redan till nästa - tack för att du är en av dem få novellbloggar som har bra update <3

2012-03-23 @ 20:01:06
URL: http://onedirectiionnovell.blogg.se/
Postat av: grace

skriv mer!:D<3

2012-03-23 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0