Open your eyes del 15

Britneys synvinkel:
Vi somnade faktiskt där på min sjukhussäng, sida vid sida, det var inte förräns klockan var fem på eftermiddagen som vi vaknade upp och jag insåg att jag borde prata med mina kompisar om min fest som skulle ske om två dagar. Vi var ganska tysta medans vi åkte hem men det var var inte för att vi inte kom på något att prata om utan därför att vi insåg att vi inte behövde prata, vi var lika koncentrerade på varann ändå. Våra händer släppte aldrig taget om varandra under hela bilresan även fast jag satt och kollade ut genom fönstret för att försöka ta igen för tiden jag inte kunnat se något alls. Niall småskrattade lite åt mig för att jag var så ivrig över några hus och träd.
- Allt är så vackert bara, sa jag till han och började studera varenda liten detalj i hans ansikte. - Du är så vacker.
- Du är tusen gånger vackrare, svarar han retsamt.
Resten av bilresan fortsatte med kampen om vem som var vackrast men jag måste erkänna mig smått besegrad då Niall lyckades twittertrenda "Britney Lopez you are beautiful".
- Jag måste nog skaffa ett twitterkonto så jag håller koll på alla dina twittertrender, plus att det verkar vara ganska kul att folk typ vill följa en och sånt, säger jag.
- Nu är vi framme, så välkommen till att se huset för första gången.
Det stora huset var vitt och hade höga staket runtom gården. Vi gick hand i hand längs den stenbelagda gången som ledde till dörren. Niall öppnade dörren och släppte in mig först. Jag hörde några som kom springande in i vardagsrummet och gick för att möta dom.
- Hej killar, äntligen kan jag se er, säger jag och ger dom varsin vänlig kram. Jag var helt överlycklig och kunde inte sluta le. Niall och jag satt i soffan med en skål med chips och såg på filmen "No strings attached".
- Det är ungefär så här jag vill ha det imorgon, fast med mer snacks, säger jag och skrattar.
- Vilka filmer vill du se då, ifall jag ska fixa någon som vi inte har, frågar han.
- Men typ romantisk komedi, nånting som man blir glad av, svarar jag.
- Okej, jag ska gå och beställa mat nu, pasta carbonara som vanligt till dig?
- Jepp, det blir bra.
Niall går iväg för att ringa och jag drar fram min dator. Den plingar till och börjar prata men jag stänger av programmet som får den att prata. Jag loggar in på skype men ingen av mina kompisar är inloggade så jag bestämmer mig för att skapa en twitter. Det tog fem minuter men sen hade jag skapat kontot och gått igenom "rundturen". Jag berättade mitt användarnamn för Niall och han och resten av bandet följde mig. Inte dåligt med onedirection som sina första följare va? Sen twittrade Niall "Britney Lopez is beautiful och taggade mig. Inom tio minuter hade jag över femtusen följare, flera hundra som twittrade till mig och dom flesta frågade om Niall och mig. Jag loggade ut från twitter men skrev till mina tre bästisar och fyra till att jag skulle ha fest på lördag. Sen kom Niall tillbaka med maten och vi satte på ännu en film medans vi åt och sen somnade jag i Nialls famn.
Nialls synvinkel:
Hon är så vacker när hon sover, så fridfull och utan bekymmer. Som att inget i världen skulle kunna krossa henne. Hon var precis den typen av tjej jag sökt efter, som man bara kunde sitta hemma hela dagen och se på film med. Men imorgon ska jag se till så hon fick världens bästa dag.

Britneys synvinkel:

Vi somnade faktiskt där på min sjukhussäng, sida vid sida, det var inte förräns klockan var fem på eftermiddagen som vi vaknade upp och jag insåg att jag borde prata med mina kompisar om min fest som skulle ske om två dagar. Vi var ganska tysta medans vi åkte hem men det var var inte för att vi inte kom på något att prata om utan därför att vi insåg att vi inte behövde prata, vi var lika koncentrerade på varann ändå. Våra händer släppte aldrig taget om varandra under hela bilresan även fast jag satt och kollade ut genom fönstret för att försöka ta igen för tiden jag inte kunnat se något alls. Niall småskrattade lite åt mig för att jag var så ivrig över några hus och träd.

- Allt är så vackert bara, sa jag till han och började studera varenda liten detalj i hans ansikte.
- Du är så vacker.

- Du är tusen gånger vackrare, svarar han retsamt.

Resten av bilresan fortsatte med kampen om vem som var vackrast men jag måste erkänna mig smått besegrad då Niall lyckades twittertrenda "Britney Lopez you are beautiful".

- Jag måste nog skaffa ett twitterkonto så jag håller koll på alla dina twittertrender, plus att det verkar vara ganska kul att folk typ vill följa en och sånt, säger jag.

- Nu är vi framme, så välkommen till att se huset för första gången.

Det stora huset var vitt och hade höga staket runtom gården. Vi gick hand i hand längs den stenbelagda gången som ledde till dörren. Niall öppnade dörren och släppte in mig först. Jag hörde några som kom springande in i vardagsrummet och gick för att möta dom.

- Hej killar, äntligen kan jag se er, säger jag och ger dom varsin vänlig kram.

Jag var helt överlycklig och kunde inte sluta le. Niall och jag satt i soffan med en skål med chips och såg på filmen "No strings attached".

- Det är ungefär så här jag vill ha det imorgon, fast med mer snacks, säger jag och skrattar.

- Vilka filmer vill du se då, ifall jag ska fixa någon som vi inte har, frågar han.

- Men typ romantisk komedi, nånting som man blir glad av, svarar jag.

- Okej, jag ska gå och beställa mat nu, pasta carbonara som vanligt till dig?

- Jepp, det blir bra.

Niall går iväg för att ringa och jag drar fram min dator. Den plingar till och börjar prata men jag stänger av programmet som får den att prata. Jag loggar in på skype men ingen av mina kompisar är inloggade så jag bestämmer mig för att skapa en twitter. Det tog fem minuter men sen hade jag skapat kontot och gått igenom "rundturen". Jag berättade mitt användarnamn för Niall och han och resten av bandet följde mig. Inte dåligt med onedirection som sina första följare va? Sen twittrade Niall "Britney Lopez is beautiful och taggade mig. Inom tio minuter hade jag över femtusen följare, flera hundra som twittrade till mig och dom flesta frågade om Niall och mig. Jag loggade ut från twitter men skrev till mina tre bästisar och fyra till att jag skulle ha fest på lördag. Sen kom Niall tillbaka med maten och vi satte på ännu en film medans vi åt och sen somnade jag i Nialls famn.


Nialls synvinkel:

Hon är så vacker när hon sover, så fridfull och utan bekymmer. Som att inget i världen skulle kunna krossa henne. Hon var precis den typen av tjej jag sökt efter, som man bara kunde sitta hemma hela dagen och se på film med. Men imorgon ska jag se till så hon fick världens bästa dag.

Tack för alla era kommentarer!♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

Den är ju helt underbar! ;D

2012-03-23 @ 10:51:52
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Merraaaaaa<3

2012-03-23 @ 15:23:14
URL: http://evesfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0