Don't hide in the closet del 19

   
 
Louis synpunkt:
 
När jag vaknade befann jag mig bredvid Harry i hans säng. Det tog några sekunder att komma ihåg vad jag gjorde här men när minnena kom tillbaka flög jag upp ur sängen i ren panik. Harry började röra på sig men jag sprang ut ur rummet och plockade upp mina kläder som låg utspridda på golvet. Så snabbt som möjligt försökte jag ta på mig alla kläder men jag fastnade med huvudet i tröjan och for ner i golvet.
 
 
Harrys synpunkt:
 
Louis väckte mig när han rusade ut ur rummet men jag förstog inte vad som hade hänt. Jag reste mig upp och drog på mig ett par kalsonger och gick sedan ut i vardagsrummet där Louis reste sig upp från golvet med huvudet inuti tröjan.
 
- Want me to help you? sa jag och gick fram till han och drog lite i tröjan.
 
- DON'T TOUCH ME! skrek han och backade bort från mig. 
 
När hans huvud hittat ut ur tröjan var det förvridet av sorg, eller var det rädsla?
 
- What's wrong? frågade jag och kände tårarna som var påväg.
 
- YOU'RE WRONG, WHY DID YOU DO THIS TO ME? 
 
- BECAUSE I LOVE YOU! skrek jag samtidigt som tårarna föll som regndroppar nerför mina kinder. - I love the way you fix your hair in the morning, I love your smile when your sitting in the couch watching tv, I love the way you look at me and I love the way you make me feel.
 
- AND I LOVE ELEANOR, NOT YOU!
 
- LOOK ME IN THE EYES AND TELL ME YOU DON'T LOVE ME.
 
Louis vände sig om, såg mig rakt i ögonen och viskade nästan ohörbart.
 
- I don't love you.
 
Sedan gick han ut ur lägenheten och jag bröt ihop. Jag kastade runt allt jag fick tag på, jag sparkade sönder bord och kastade saker genom fönstret. Det kändes som att mitt hjärta bokstavligen skulle delas i två delar, det gjorde så ont att jag inte kunde stå ut. Jag gick mot köket för att hämta den stora köttkniven och när den vilade i min hand lekte jag med tanken att köra den rakt genom min bröstkorg. Det skulle göra slut på all smärta, allt lidande, all sorg, det skulle göra slut på allt. Jag skulle inte behöva stå ut med mitt liv, det skulle bara ta slut. I några sekunder tvekade jag men sedan insåg jag att det skulle vara bäst för alla om jag gjorde det. Mitt grepp om kniven hårdnade och jag samlade mod för att våga trycka kniven genom min hud, rakt in i mitt hjärta.
 
 
Inte så långt men har knappt tid att skriva...:o
Men kommentera vad ni tycker om HELA novellen snälla, så jag vet hur ni vill ha den:)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Ouch.. Asså jag är inte så bra på kommentarer! Men tkr att den är bra! :) Lite ledsamt med att han kanske tar livet av sig fast ledsna fanfics är också lite "kul" ^^

2012-06-26 @ 01:11:03
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se
Postat av: Frida

Nejjjjj D: han får inte göra det!!!:(:(

2012-06-26 @ 01:42:29
Postat av: grace

hela novellen ar grym!! jag alskar den fett mycket! mer!:)<3

2012-06-26 @ 02:08:11
Postat av: Anonym

WOW OH WOW OH WOW!! SUper BRA!! Hela novellen är bäst!! MERA!!

2012-06-26 @ 09:38:17
Postat av: Rebecca

Jätte bra! mer!

2012-06-26 @ 10:07:09
Postat av: E

OMFG! Den här novellen är bara så jävla bra!!! Meeeeeeer!<3

2012-06-26 @ 10:41:27
Postat av: lisa

novellen är jättebra!!! men jag tycker att det kan vara lite mycke droger ibland!!<3

2012-06-26 @ 11:02:24
Postat av: wilma

jätte bra, men tycker inte att han ska "dö" lr vad man ska säga ^^ <3

2012-06-26 @ 11:33:40
URL: http://aaaxelborn.blogg.se/
Postat av: Cim

UpUpUp.
I helhet tycker jag den är skitbra, den förvånar oss läsare. Du bryr dig inte om verkligheten när du skriver (uppfattar jag det som). Vill verkligen fortsätta förvånas av din talang.
En sak du bara måste tänka lite mer på är hon/han/henne/honom. Det finns väldigt många ställen där det slinker in fel form på fel ställe, tänk lite extra på det så får du fem extra guldstjärnor ;D
Men fortsätt verkligen skriva, du har grymt mycket talang :D

2012-06-26 @ 12:12:33
Postat av: jsh

Grymt bra, men vill inte att han ska dö! Längtar genast efter mer :D

2012-06-26 @ 12:24:13
Postat av: Louise

HARRY FÅR INTE DÖ!:0

2012-06-26 @ 13:37:27
Postat av: Sofia

Hazza min pöjjk får inte dö!!!!!!!!!!
Ps skitbra<3

2012-06-26 @ 14:26:04
Postat av: Marie

Skriv meeeeeeer!

2012-06-26 @ 23:40:03
Postat av: Anonym

Älskar denna novellen! Kan verkligen inte vänta till nästa kapitel, du måste tyvärr publicera redan nu ;) haha

2012-06-27 @ 09:54:31
Postat av: Unknown

Gaykille!!! Såå gulligt!!

2013-01-26 @ 10:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0