Don't hide in the closet del 18

    
 
Evelinas synpunkt:
 
Jag stog ute på balkongen och rökte när jag såg Adam återvända. Snabbt släckte jag cigarretten och tog av mig till underkläderna. Men han kom aldrig, det dröjde fem minuter, en kvart och sedan en timma, men han dök aldrig upp. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag fick som en dålig känsla, så jag drog på mig en lång kappa och gick ut ur lägenheten och ner på gatan. Adam syntes inte till men jag började gå utmed trottoaren tills jag kom fram till en gränd som jag snabbt kollade in i och sedan gick vidare. Fast några sekunder senare insåg jag att någon låg där inne så jag backade och tog små, sakta steg in i gränden.
 
- Hello? frågade jag men sedan såg jag att personen var helt blodig.
 
Men sekunden jag såg vem det var fick jag panik. Jag föll ner på knä och tappade andan.
 
- Niall, sa jag men det var knappt hörbart.
 
Det var som att något inom mig föll isär, det var obeskrivligt. Fast på ett sätt var det som att något i mitt hjärta byggde sig större och större tills det tryckte mot huden. Jag ville härifrån, det var som att hela mitt sinne brändes av synen, men ändå kunde jag inte röra mig. Det är omöjligt att förklara känslan i ord, men allt bara försvann på något sätt. Jag bara satt där på knä framör Niall, som höll på att dö, men jag kunde inte göra något. Alla tankar om att jag måste resa mig upp, måste skaffa hjälp, måste göra någonting bara försvann. Det var som att min själ höll på att lämna min kropp. Efter några minuter började jag krypa sakta ut ur gränden, men jag föll rakt ner i backen när jag nådde trottoaren.
 
 
Harrys synpunkt:
 
Louis och jag satt vid baren och hade druckit några drinkar. Jag kände mig inte ett dugg berusad men Louis skulle nog inte dricka så mycket mer.
 
- Louis, I think we should be thinking about going home now, sa jag.
 
- Okey, whatever you want, svarade han men sluddrade lite på orden.
 
Jag fick leda Louis lite smått påvägen hem till våran lägenhet. När vi väl var framme fick jag en galen ide, kanske att det var alkoholen som fick mig att göra det.
 
- Louis, you know that i really like you, sa jag och ställde mig bara några
centimeter från han. - Really much.
 
Han skrattade smått och jag var beredd på att han skulle backa, men istället kände jag hans läppar mot mina. Jag drog mina fingrar igenom hans hår och kysste honom tillbaka. En elektrisk stöt for igenom min kropp och jag ville bara ha mer. Jag drog han närmare och drog med handen efter hans magmuskler. Det är helt omöjligt att beskriva känslan, det jag visste var att jag ville närmare han. Jag bet lite smått i hans läpp men sedan försökte jag ta det här till en annan nivå. Mina händer sökte efter hans tröjkant och började sakta dra av han den. Min mobil började ringa men jag stängde av den utan att kolla vem det var från. Inom loppet av tio minuter låg våra kläder utspridda i lägenheten medans vi förflyttat oss in i mitt sovrum för lite gemensamma aktiviteter.
 
 
Äntligen lite bedroomaction;))
Men gå gärna och gilla min facebooksida för sjukt roliga bilder, ganska svåra att förklara men ni som hört om "The typical svensken" så har jag en fast "The typical directioner"!
http://www.facebook.com/pages/The-typical-directioner/331008970312824

Kommentarer
Postat av: Anna

gooooooosh!!! mer :D

2012-06-25 @ 01:04:48
URL: http://liifeofannaa.blogg.se
Postat av: Tova Karlsson

Meer !! Nu ! :-D

2012-06-25 @ 01:10:34
URL: http://foreveryoungfics.blogg.se/
Postat av: wilma

ggooosh, mer. :DDD

2012-06-25 @ 01:24:58
URL: http://aaaxelborn.blogg.se/
Postat av: Sofia

HHAAHAHAH omg meeeeeer!XD

2012-06-25 @ 01:40:09
Postat av: Novell av Evelina Friman

More :)))

2012-06-25 @ 10:50:02
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: Elin

hahahaha meeeer!

2012-06-25 @ 13:19:39
URL: http://fanficfordirectioners.blogg.se
Postat av: jag

OJOJOJ... MERA!!

2012-06-25 @ 23:05:52
URL: http://oneedirectioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0