Don't hide in the closet del 11

Harrys synpunkt:
Mitt sinne var i uppror och jag stog nästan inte ut med mig själv. Andningen blev tyngre medans jag bara låg där i soffan. Jag somnade fram och tillbaka men helt plötsligt stod någon och ryckte i mig.
- Harry? What's wrong?
- Mmmhmmhm...I'm just here like laying sleeping.....
Sedan gick personen iväg och jag slöt ögonen igen. Men innan jag hunnit somna på riktigt känner jag iskallt vatten som slår mot mig och jag flyger upp snabbare än någonsin.
- WHAT THE FUCK NIALL? skriker jag när jag ser vem som står där med en tom vattenkanna.
- Chillax Harry, you didn't wake up so I had to do something, we were supposed to play paintball today? Remember?
- Wait what? How long did i sleep?
- I don't know, last time I talked to you was yesterday. Harry, what's happening? You look like...like...some...
- I look like what? LIKE WHAT?
- Nothing, svarade Niall som nästan blivit rädd när jag skrek åt han.
Jag lämnade Niall i vardagsrummet medans jag gick in i mitt eget sovrum och bytte om. Jag hade fortfarande på mig kostymen från när jag ätit middag med Louis, Eleanor och Evelina. Fan, jag hade inte pratat med Evelina om att vi skulle spela paintball. Äh, hon hade säkert inget bättre för sig, jag åker förbi och hämtar upp henne bara. När jag gick tillbaka till Niall stod han kvar på exakt samma plats där jag senast sett honom, med ett skrämt uttryck.
- Have a drink and everything will get better, sa jag och gick och sökte i köket efter en ny flaska.
Jag kollade inte ens vad det var för något, jag kände bara lukten av alkohol och öppnade flaskan och hällde i mig.
- Alright then, just one drink.
Fast det blev hela flaskan. Niall var väldigt lättpåverkad av alkohol så redan efter tio minuter höll han på att skratta ihjäl sig åt en liten dammtuss. Jag hämtade min mobil och såg att Niall smsat mig igår.
" I rented the paintball course for the whole day, but i told my friends to be there att one o'clock c y a (:"
Klockan var kvart över ett. Jag drog med mig Niall ut ur lägenheten, ringde en taxi men innan taxin anlände började jag känna mig väldigt glad, nästan euforisk. Jag försökte hålla mig för skratt medans jag förklarade för taxichauffören hur han skulle ta sig till Evelinas lägenhet. Det hjälpte ju inte att Niall satt och peta på mig, men efter en stund var vi framme och jag lämnade Niall i taxin medans jag gick upp för att hämta Evelina. Jag ringde på hos henne och efter bara några sekunder öppnade hon.
- Evelina you wanna play some paintball with me and some friends? frågade jag medans jag småflinade.
- Is there gonna be any cute guys there? sa hon och brast ut i skratt.
Hon var defenitivt påverkad av något.
- Well I'm there, just kidding, but remember you're my girlfriend?
- Oh right, but for how long? I can't stick with a gay guy forever you know.
Utan att riktigt veta varför, gjorde det lite ont. Hon kunde inte vara med mig för alltid. Jag var tvungen att avsluta det här snart, så att jag kunde fokusera på Louis.
Hela min själ blev glad när jag tänkte på Louis och jag visste att allt på något sätt skulle lösa sig.


Harrys synpunkt:


Mitt sinne var i uppror och jag stog nästan inte ut med mig själv. Andningen blev tyngre medans jag bara låg där i soffan. Jag somnade fram och tillbaka men helt plötsligt stod någon och ryckte i mig.

- Harry? What's wrong?

- Mmmhmmhm...I'm just here like laying sleeping.....

Sedan gick personen iväg och jag slöt ögonen igen. Men innan jag hunnit somna på riktigt känner jag iskallt vatten som slår mot mig och jag flyger upp snabbare än någonsin.

- WHAT THE FUCK NIALL? skriker jag när jag ser vem som står där med en tom vattenkanna.

- Chillax Harry, you didn't wake up so I had to do something, we were supposed to play paintball today? Remember?

- Wait what? How long did i sleep?

- I don't know, last time I talked to you was yesterday. Harry, what's happening? You look like...like...some...

- I look like what? LIKE WHAT?

- Nothing, svarade Niall som nästan blivit rädd när jag skrek åt han.

Jag lämnade Niall i vardagsrummet medans jag gick in i mitt eget sovrum och bytte om. Jag hade fortfarande på mig kostymen från när jag ätit middag med Louis, Eleanor och Evelina. Fan, jag hade inte pratat med Evelina om att vi skulle spela paintball. Äh, hon hade säkert inget bättre för sig, jag åker förbi och hämtar upp henne bara. När jag gick tillbaka till Niall stod han kvar på exakt samma plats där jag senast sett honom, med ett skrämt uttryck.

- Have a drink and everything will get better, sa jag och gick och sökte i köket efter en ny flaska.

Jag kollade inte ens vad det var för något, jag kände bara lukten av alkohol och öppnade flaskan och hällde i mig.

- Alright then, just one drink.

Fast det blev hela flaskan. Niall var väldigt lättpåverkad av alkohol så redan efter tio minuter höll han på att skratta ihjäl sig åt en liten dammtuss. Jag hämtade min mobil och såg att Niall smsat mig igår.

" I rented the paintball course for the whole day, but i told my
friends to be there att one o'clock c y a (:"

Klockan var kvart över ett. Jag drog med mig Niall ut ur lägenheten, ringde en taxi men innan taxin anlände började jag känna mig väldigt glad, nästan euforisk. Jag försökte hålla mig för skratt medans jag förklarade för taxichauffören hur han skulle ta sig till Evelinas lägenhet. Det hjälpte ju inte att Niall satt och peta på mig, men efter en stund var vi framme och jag lämnade Niall i taxin medans jag gick upp för att hämta Evelina. Jag ringde på hos henne och efter bara några sekunder öppnade hon.

- Evelina you wanna play some paintball with me and some friends? frågade jag medans jag småflinade.

- Is there gonna be any cute guys there? sa hon och brast ut i skratt.

Hon var defenitivt påverkad av något.

- Well I'm there, just kidding, but remember you're my girlfriend?

- Oh right, but for how long? I can't stick with a gay guy forever you know.

Utan att riktigt veta varför, gjorde det lite ont. Hon kunde inte vara med mig för alltid. Jag var tvungen att avsluta det här snart, så att jag kunde fokusera på Louis.
Hela min själ blev glad när jag tänkte på Louis och jag visste att allt på något sätt skulle lösa sig.

Förlåt för sen uppdatering!♥
Men tack för frågorna:)

Anledningen till att jag lägger ut korta kapitel är för att jag ska kunna lägga ut ett varje kväll, annars hinner jag inte:/

Jag heter Linn:)

Hur jag kommer på allt är en ganska svår fråga...Men jag fantiserar ganska ofta för att fly från verkligheten och då dyker det bara upp historier. Eller så lyssnar jag på en viss låt, analyserar texten och skapar en berättelse.

Jag bor i Härnösand, vid typ Sundsvall

Har typ mest bara posters med 1D, min familj är fattiga och då menar jag FATTIGA...vissa månader måste vi låna pengar för att ha råd med mat...men det går bra, det kommer bli bättre snart tror jag, men hade tänkt köpa filmen eller boken när jag fått råd:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra! älskar det och längtar till nästa som vanligt. Hur många kapitel kommer det bli ungefär? :)

2012-06-06 @ 22:11:10
Postat av: Evelina

SO GOOD! Längtar tills det händer lite Larry.. kärlek :') hahah

2012-06-06 @ 22:39:28
Postat av: Cim

Lika bra som vanlig!

2012-06-06 @ 22:43:47
Postat av: Alicia

Jätte bra! :D Du är jätte duktig på att skriva fanfics ^^

2012-06-06 @ 22:43:55
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Amazayn! Missade frågestunden... hoppas det är ok om jag ställer frågan nu ist: Hur lång tid på ett ungefär tar det för dig att skriva ett kapitel?♥

2012-06-06 @ 23:05:22
Postat av: grace

mer!:)<3

2012-06-07 @ 13:29:03
Postat av: Rebecca

mer:)

2012-06-07 @ 15:35:05
Postat av: E

Jättebra:)<3

2012-06-07 @ 18:24:57
Postat av: Anonym

Hur gammal är du?

2012-06-21 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0