Open your eyes del 30

Louis blev helt till sig av smset och började springa runt för att kolla alla blommor och att alla visste vad dom skulle göra. Jag och Niall stog med våra gitarrer och Zayn, Liam och Harry skulle köra stämma. Jag går fram till Louis och tar tag i hans arm.
- Det kommer gå bra, det här är perfekt, säger jag.
- Men tänk om nåt går fel, svarar han.
- Hon kommer säga ja, jag lovar.
- Tack.
Sedan ställer jag mig bredvid Niall och hör sedan hissen rassla. Direkt när Louis får syn på Eleanor skiner han upp och börjar prata.
- Hej snygging. Jag hade tänkt sjunga en låta för dig.
You'd think that people would have had enough of silly love songs.
But I look around me and I see it isn't so.
Some people wanna fill the world with silly love songs.
And what's wrong with that?
I'd like to know, 'cause here I go again
I love you
I love you
I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see?
Ah, she gave me more, she gave it all to me, now can't you see,
Love doesn't come in a minute,
Sometimes it doesn't come at all
I only know that when I'm in it
It isn't silly, no, it isn't silly, love isn't silly at all.
I love you
I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see? (I love you)
Ah, she gave me more, she gave it all to me, now can't you see (I love you)
I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see? (I love you)
You'd think that people would have had enough of silly love songs.
But I look around me and I see it isn't so, oh, no.
Some people wanna fill the world with silly love songs.
And what's wrong with that?
I'd like to know, 'cause here I go again
I love you
I love you
I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see?
Ah, she gave me more, she gave it all to me, now can't you see?
I can't explain the feeling's plain to me.
När musiken dött ut kunde man se att Eleanors ögon var glansiga och hon visste vad Louis skulle göra. Louis gick fram mot henne och sjönk sedan ner på ett knä. Han höll i hennes hand och började prata.
- Du är mitt livs kärlek, det är dig jag vill vakna upp bredvid varje morgon. Jag vill spendera varenda sekund med dig, för du är den jag aldrig skulle klara av att leva mitt liv utan. Så Eleanor Calder, vill du gifta dig med mig?
- Ja, självklart Louis, självklart, sa hon och hennes tårar började rinna.
Dom kramade om varandra och kysstes länge. Jag kunde höra snyftningar från Danielle och Harry. Efter ett tag började även jag ha det svårt att kämpa emot tårarna. Det var bara så vackert. Dom var så vackra tillsammans. Liam kom och viskade till oss att vi skulle lämna dom ensamma så vi tog alla den lilla hissen ner. Vi var för många för att få plats i bilen så jag och Niall åkte taxi istället.
- Gud vad fint det där var, sa jag och försökte torkabort tårarna utan att mascaran skulle smetas ut.
- Dom är gjorda för varann, svarade han och la armen om min axel. - Precis som vi.
- Jag kan knappt vänta på att se henne i klänningen.
- Jag kan knappt vänta på att se dig i en vit klänning.
- Om jag fångar buketten på deras bröllop så gifter vi oss, okej? slank det ur mig.
- Vi har en deal, säger han och kysser mig.

Louis blev helt till sig av smset och började springa runt för att kolla alla blommor och att alla visste vad dom skulle göra. Jag och Niall stog med våra gitarrer och Zayn, Liam och Harry skulle köra stämma. Jag går fram till Louis och tar tag i hans arm.

- Det kommer gå bra, det här är perfekt, säger jag.

- Men tänk om nåt går fel, svarar han.

- Hon kommer säga ja, jag lovar.

- Tack.

Sedan ställer jag mig bredvid Niall och hör sedan hissen rassla. Direkt när Louis får syn på Eleanor skiner han upp och börjar prata.

- Hej snygging. Jag hade tänkt sjunga en låta för dig.

You'd think that people would have had enough of silly love songs.
But I look around me and I see it isn't so.
Some people wanna fill the world with silly love songs.
And what's wrong with that?
I'd like to know, 'cause here I go again

I love you
I love you

I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see?
Ah, she gave me more, she gave it all to me, now can't you see,

Love doesn't come in a minute,
Sometimes it doesn't come at all
I only know that when I'm in it
It isn't silly, no, it isn't silly, love isn't silly at all.

I love you
I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see? (I love you)
Ah, she gave me more, she gave it all to me, now can't you see (I love you)
I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see? (I love you)

You'd think that people would have had enough of silly love songs.
But I look around me and I see it isn't so, oh, no.
Some people wanna fill the world with silly love songs.
And what's wrong with that?
I'd like to know, 'cause here I go again

I love you
I love you

I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see?
Ah, she gave me more, she gave it all to me, now can't you see?
I can't explain the feeling's plain to me.

När musiken dött ut kunde man se att Eleanors ögon var glansiga och hon visste vad Louis skulle göra. Louis gick fram mot henne och sjönk sedan ner på ett knä. Han höll i hennes hand och började prata.

- Du är mitt livs kärlek, det är dig jag vill vakna upp bredvid varje morgon. Jag vill spendera varenda sekund med dig, för du är den jag aldrig skulle klara av att leva mitt liv utan. Så Eleanor Calder, vill du gifta dig med mig?

- Ja, självklart Louis, självklart, sa hon och hennes tårar började rinna.

Dom kramade om varandra och kysstes länge. Jag kunde höra snyftningar från Danielle och Harry. Efter ett tag började även jag ha det svårt att kämpa emot tårarna. Det var bara så vackert. Dom var så vackra tillsammans. Liam kom och viskade till oss att vi skulle lämna dom ensamma så vi tog alla den lilla hissen ner. Vi var för många för att få plats i bilen så jag och Niall åkte taxi istället.

- Gud vad fint det där var, sa jag och försökte torka bort tårarna
utan att mascaran skulle smetas ut.

- Dom är gjorda för varann, svarade han och la armen om min axel. - Precis som vi.

- Jag kan knappt vänta på att se henne i klänningen.

- Jag kan knappt vänta på att se dig i en vit klänning.

- Om jag fångar buketten på deras bröllop så gifter vi oss, okej? slank det ur mig.

- Vi har en deal, säger han och kysser mig.

Så vad tycker ni om det avsnittet?:) fem kommentarer och jag lägger ut en ny del idag!:D

Kommentarer
Postat av: elin

naaaajsnaaajs:D

2012-04-08 @ 13:20:06
Postat av: Rebecca

Så varket:) MER!

2012-04-08 @ 13:47:19
Postat av: Anonym

meeer :D

2012-04-08 @ 14:00:49
Postat av: Emmy

Jättebra, mer!!

2012-04-08 @ 14:09:29
URL: http://emmywennstig.devote.se
Postat av: grace

MER:D

2012-04-08 @ 14:14:05
Postat av: Tilde

Awesome, mer.

2012-04-08 @ 15:01:05
Postat av: Vendela ^^

Ett nytt avsnitt tack<3

2012-04-08 @ 16:29:25
Postat av: Matilda. c:

Var lite skeptisk till din Novell/Fanfic i början.. men nu börjar den faktiskt bli bra. ;D

2012-04-08 @ 17:39:39
URL: http://www.liveturannanvinkel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0