Open your eyes del 29

Publiken blev tyst i några sekunder men började sedan låta igen. Applåder, visslingar och skrik. Jag gick in bakom scenen för att Niall skulle sjunga "Man in the mirror". Bakom scenen sprang folk runt och efter något som bara verkade som några sekunder hörde jag Niall säga i mikrofonen.
- Tack så mycket och nu en stor applåd för Britney Lopez!
Jag fick en snabb kram av Niall men sen stog jag där själv på scenen. Applåderna fortsatte till musiken började, jag räknade in och började sedan sjunga.
I Took My Baby
On A Saturday Bang
Boy Is That Girl With You
Yes We're One And The Same
Now I Believe In Miracles
And A Miracle
Has Happened Tonight
But, If
You're Thinkin'
About My Baby
It Don't Matter If You're
Black Or White
They Print My Message
In The Saturday Sun
I Had To Tell Them
I Ain't Second To None
And I Told About Equality
And It's True
Either You're Wrong
Or You're Right
But, If
You're Thinkin'
About My Baby
It Don't Matter If You're
Black Or White
I Am Tired Of This Devil
I Am Tired Of This Stuff
I Am Tired Of This Business
So When The
Going Gets Rough
I Ain't Scared Of
Your Brother
I Ain't Scared Of No Sheets
I Ain't Scare Of Nobody
Girl When The
Goin' Gets Mean
[Michael]
Don't Tell Me You Agree With Me
When I Saw You Kicking Dirt In My Eye
But, If
You're Thinkin' About My Baby
It Don't Matter If You're Black Or White
I Said If
You're Thinkin' Of
Being My Baby
It Don't Matter If You're Black Or White
I Said If
You're Thinkin' Of
Being My Brother
It Don't Matter If You're
Black Or White
Ooh, Ooh
Yea, Yea, Yea Now
Ooh, Ooh
Yea, Yea, Yea Now
It's Black, It's White
It's Tough For You
To Get By
It's Black , It's White, Whoo
It's Black, It's White
It's Tough For You
To Get By
It's Black , It's White, Whoo
När jag sjungit klart brast publiken ut i applåder igen och känslan jag hade var underbar. Det kändes som att jag kunde klara allt. Men sen var jag tvungen att gå av scenen för att göra plats för nästa person. Niall mötte mig bakom scenen men jag kunde inte stå still utan han följde med mig tillbaka till min loge.
- Gud det där var en så supergrym känsla, säger jag direkt när vi kommit in.
- Håll kvar den känslan, det är dags för operation Eiffeltorn.
- Just det, Danielle skulle vara den som ledde dit Eleanore va?
- Japp, så om vi ska få ordning på allt innan dess måste vi åka nu.
Vi gick till bilen där Harry väntade på att köra iväg oss. Han förklarade att Louis, Liam och Zayn redan var där för att ordna instrumenten och sånt. När vi var framme skyndade vi oss upp och Louis hade haft rätt när han velat ha det på kvällen. Man kunde se alla ljus i Paris lysa på ett mysigt sätt. Efter tio minuter fick Louis ett sms från Danielle.
"Vi är påväg"

Publiken blev tyst i några sekunder men började sedan låta igen. Applåder, visslingar och skrik. Jag gick in bakom scenen för att Niall skulle sjunga "Man in the mirror". Bakom scenen sprang folk runt och efter något som bara verkade som några sekunder hörde jag Niall säga i mikrofonen.

- Tack så mycket och nu en stor applåd för Britney Lopez!

Jag fick en snabb kram av Niall men sen stog jag där själv på scenen. Applåderna fortsatte till musiken började, jag räknade in och började sedan sjunga.

I Took My Baby
On A Saturday Bang
Boy Is That Girl With You
Yes We're One And The Same

Now I Believe In Miracles
And A Miracle
Has Happened Tonight

But, If
You're Thinkin'
About My Baby
It Don't Matter If You're
Black Or White

They Print My Message
In The Saturday Sun
I Had To Tell Them
I Ain't Second To None

And I Told About Equality
And It's True
Either You're Wrong
Or You're Right

But, If
You're Thinkin'
About My Baby
It Don't Matter If You're
Black Or White

I Am Tired Of This Devil
I Am Tired Of This Stuff
I Am Tired Of This Business
So When The
Going Gets Rough
I Ain't Scared Of
Your Brother
I Ain't Scared Of No Sheets
I Ain't Scare Of Nobody
Girl When The
Goin' Gets Mean


Don't Tell Me You Agree With Me
When I Saw You Kicking Dirt In My Eye

But, If
You're Thinkin' About My Baby
It Don't Matter If You're Black Or White

I Said If
You're Thinkin' Of
Being My Baby
It Don't Matter If You're Black Or White

I Said If
You're Thinkin' Of
Being My Brother
It Don't Matter If You're
Black Or White

Ooh, Ooh
Yea, Yea, Yea Now
Ooh, Ooh
Yea, Yea, Yea Now

It's Black, It's White
It's Tough For You
To Get By
It's Black , It's White, Whoo

It's Black, It's White
It's Tough For You
To Get By
It's Black , It's White, Whoo
När jag sjungit klart brast publiken ut i applåder igen och känslan jag hade var underbar. Det kändes som att jag kunde klara allt. Men sen var jag tvungen att gå av scenen för att göra plats för nästa person. Niall mötte mig bakom scenen men jag kunde inte stå still utan han följde med mig tillbaka till min loge.

- Gud det där var en så supergrym känsla, säger jag direkt när vi kommit in.

- Håll kvar den känslan, det är dags för operation Eiffeltorn.

- Just det, Danielle skulle vara den som ledde dit Eleanore va?

- Japp, så om vi ska få ordning på allt innan dess måste vi åka nu.

Vi gick till bilen där Harry väntade på att köra iväg oss. Han förklarade att Louis, Liam och Zayn redan var där för att ordna instrumenten och sånt. När vi var framme skyndade vi oss upp och Louis hade haft rätt när han velat ha det på kvällen. Man kunde se alla ljus i Paris lysa på ett mysigt sätt. Efter tio minuter fick Louis ett sms från Danielle.
"Vi är påväg"

Ganska kort, men nästa del kommer nog vara ganska lång, så minst 4 kommentarer och jag lägger upp det♥

Kommentarer
Postat av: Tilde

Jättebra, mer.

2012-04-08 @ 11:09:07
Postat av: Rebecca

Så bra, mer:)

2012-04-08 @ 11:18:01
Postat av: Grace

mer!

2012-04-08 @ 11:51:23
Postat av: felice'

MER ! :D

2012-04-08 @ 11:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0