Open your eyes del 28

Britneys synpunkt:
Äntligen hade dagen kommit då vi skulle flyga till Paris. Vi flög i första klass och ingen brydde sig om att det var Onedirection som satt bredvid dom så det var ganska skönt. Däremot när vi landade i Paris var det raka motsatsen, säkerhetsvakterna gick i en cirkel runt för att skydda oss. Det var människor överallt som skrek och tryckte ihop oss mot varandra. Niall höll om mig hårt och det var jag väldigt tacksam över. Vi nästan kastade oss in i bilen och sedan var vi tvungna att vänta flera minuter på att alla fansen skulle skingra sig. Sedan skulle vi direkt till konserten, eller iallafall jag och Niall. Dom andra skulle komma senare och kolla när vi uppträdde. När dom släppt av oss började min nervositet stiga och jag skakade lite smått. Niall däremot var lugn och visade mig till min loge där min outfit var. En enkel svart klänning med paljetter och ett par svart skor. Jag bytte om och efter en kvart kom min sminkös och hårstylist. Dom var där i en timme och sedan lämnade även dom mig ensam. Helt plötsligt knackade någon och jag reste mig snabbt för att öppna.
- Hej Britney, säger Niall men världens största leende.
Hej, svarar jag men ger honom en stor kram.
- Hur går det med nervositeten? frågar han och vi sätter oss ner i en soffa i rummet.
- Det kunde varit både värre och bättre, men jag överlever, som vanligt.
- Det är okej att vara nervös, men tro mig, du är asgrym och du ser väldigt bra ut dessutom.
- Haha det gör ju du med!
- Inte lika bra som dig!
Och sådär höll vi på ett tag tills det var dags för oss att gå och uppträda. På något konstigt sätt blev jag lugnare av att stå alldeles bakom scenen. Sen var det dags för oss att köra våran sång. Musiken startar och jag tar ton.
[Britney]
Yeahhh
This life don't last forever (hold my hand)
So tell me what we're waiting for (hold my hand)
We're Better off being together (hold my hand)
Than being miserable alone (hold my hand)
[Niall]
Cause I've been there before
And you've been there before
But together we can be alright.
Cause when it gets dark and when it gets cold
We hold each other till we see the sunlight
[Britney]
(So if you just)
[Britney/Niall]
Hold my hand
Baby I promise that I'll do
All I can
Things will get better if you just hold my hand
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.
[Britney]
(Hold my hand)
[Niall]
The nights are getting darker (hold my hand)
And there's no peace inside (hold my hand)
So why make our lives harder (hold my hand)
By fighting love, tonight. (sooooo)
[Britney/Niall]
Cause I've been there before
And you've been there before
But together we can be alright (alright)
Cause when it gets dark and when it gets cold
We hold each other till we see the sunlight
So if you just hold my hand
Baby I promise that I'll do (If you just, If you just)
All I can
Things will get better if you just hold my hand (yeahh)
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.
[Britney]
Hold my hand
[Niall]
I can tell you're tired of being lonely (yeahhh)
Take my hand don't let go baby hold me (hold mee)
Come to me let me be your one and only (hold my haand)
So I can make it alright til' the morning (hold my hand)
I can tell you're tired of being lonely (hold my hand)
Take my hand don't let go baby hold me (hold mee)
Come to me let me be your one and only (one and only)
So I can make it alright til' the morning (hold my hand)
[Britney]
Hold my hand
[Britney/Niall]
Hold my hand (yeahhh)
Baby I promise (hold my hand) that I'll do
All I can (hold my hand)
Things will get better (oohhhhoooo) if you just hold my hand (ooooo)
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.
[Britney]
(Hold my hand)
Hold my hand (yeahh)
Baby I promise (yeahh [x4]) that I'll do
All I can (hold my haand)
Things will get better if you just (oohhoo) hold my hand
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.
[Niall]
Hold my hand
När låten är slut hör jag alla applåder och inser hur mycket folk som är här. Niall går mot mig och när han är nära mig viskar han i mitt öra.
- Jag älskar dig, sa han och mikrofonen hans snappade upp det och spred ut det till högtalarna.
- Jag älskar dig mer, svarade jag och även mitt svar ekade ut i högtalarna.


Britneys synpunkt:
Äntligen hade dagen kommit då vi skulle flyga till Paris. Vi flög i första klass och ingen brydde sig om att det var Onedirection som satt bredvid dom så det var ganska skönt. Däremot när vi landade i Paris var det raka motsatsen, säkerhetsvakterna gick i en cirkel runt för att skydda oss. Det var människor överallt som skrek och tryckte ihop oss mot varandra. Niall höll om mig hårt och det var jag väldigt tacksam över. Vi nästan kastade oss in i bilen och sedan var vi tvungna att vänta flera minuter på att alla fansen skulle skingra sig. Sedan skulle vi direkt till konserten, eller iallafall jag och Niall. Dom andra skulle komma senare och kolla när vi uppträdde. När dom släppt av oss började min nervositet stiga och jag skakade lite smått. Niall däremot var lugn och visade mig till min loge där min outfit var. En enkel svart klänning med paljetter och ett par svart skor. Jag bytte om och efter en kvart kom min sminkös och hårstylist. Dom var där i en timme och sedan lämnade även dom mig ensam. Helt plötsligt knackade någon och jag reste mig snabbt för att öppna.

- Hej Britney, säger Niall men världens största leende.

- Hej, svarar jag men ger honom en stor kram.

- Hur går det med nervositeten? frågar han och vi sätter oss ner i en soffa i rummet.

- Det kunde varit både värre och bättre, men jag överlever, som vanligt.

- Det är okej att vara nervös, men tro mig, du är asgrym och du ser väldigt bra ut dessutom.

- Haha det gör ju du med!

- Inte lika bra som dig!

Och sådär höll vi på ett tag tills det var dags för oss att gå och uppträda. På något konstigt sätt blev jag lugnare av att stå alldeles bakom scenen. Sen var det dags för oss att köra våran sång. Musiken startar och jag tar ton.

[Britney]
Yeahhh

This life don't last forever (hold my hand)
So tell me what we're waiting for (hold my hand)
We're Better off being together (hold my hand)
Than being miserable alone (hold my hand)

[Niall]
Cause I've been there before
And you've been there before
But together we can be alright.
Cause when it gets dark and when it gets cold
We hold each other till we see the sunlight

[Britney]
(So if you just)

[Britney/Niall]
Hold my hand
Baby I promise that I'll do
All I can
Things will get better if you just hold my hand
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.

[Britney]
(Hold my hand)

[Niall]
The nights are getting darker (hold my hand)
And there's no peace inside (hold my hand)
So why make our lives harder (hold my hand)
By fighting love, tonight. (sooooo)

[Britney/Niall]
Cause I've been there before
And you've been there before
But together we can be alright (alright)
Cause when it gets dark and when it gets cold
We hold each other till we see the sunlight

So if you just hold my hand
Baby I promise that I'll do (If you just, If you just)
All I can
Things will get better if you just hold my hand (yeahh)
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.

[Britney]
Hold my hand

[Niall]
I can tell you're tired of being lonely (yeahhh)
Take my hand don't let go baby hold me (hold mee)
Come to me let me be your one and only (hold my haand)
So I can make it alright til' the morning (hold my hand)

I can tell you're tired of being lonely (hold my hand)
Take my hand don't let go baby hold me (hold mee)
Come to me let me be your one and only (one and only)
So I can make it alright til' the morning (hold my hand)

[Britney]
Hold my hand

[Britney/Niall]
Hold my hand (yeahhh)
Baby I promise (hold my hand) that I'll do
All I can (hold my hand)
Things will get better (oohhhhoooo) if you just hold my hand (ooooo)
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.

[Britney]
(Hold my hand)

Hold my hand (yeahh)
Baby I promise (yeahh [x4]) that I'll do
All I can (hold my haand)
Things will get better if you just (oohhoo) hold my hand
Nothing can come between us if you just hold,
hold my, hold, hold my, hooold, hold my hand.

[Niall]
Hold my hand

När låten är slut hör jag alla applåder och inser hur mycket folk som är här. Niall går mot mig och när han är nära mig viskar han i mitt öra.

- Jag älskar dig, sa han och mikrofonen hans snappade upp det och spred ut det till högtalarna.

- Jag älskar dig mer, svarade jag och även mitt svar ekade ut i högtalarna.

Äntligen har ni börjat kommentera igen! Så innan jag lägger ut nästa avsnitt vill jag ha minst 4 kommentarer!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer :D

2012-04-07 @ 21:26:21
Postat av: Tilde

Jättebra, mer!

2012-04-07 @ 22:04:37
Postat av: Nicoline

Sjuukt bra mer!<33

2012-04-07 @ 22:26:41
Postat av: elin

wiie, asbra, meeer :D<3

2012-04-07 @ 23:32:41
Postat av: Vendela ^^

Skriv mer <3:P

2012-04-08 @ 11:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0