Open your eyes del 26

Zayns perspektiv:
Det hade varit en asbra dag med Rachel,hon var helt fantastisk! Vi hade så kul och jag önskade att tiden skulle stått still. Men nu hade jag precis skjutsat hem henne då jag fick ett sms, från Britney.
" Hej Zayn, Britney här!
Ville bara fråga när du ska säga hejdå till Rachel och komma hem? Du kan väl svänga förbi någon affär och köpa lite sminkborttagningsmedel åt mig? Du får pengar sen. :) "
Jag svarar med ett kort "Okej, kommer hem om 20 minuter!". Det lät som en dålig ursäkt för att bevisa att hon visste att jag träffat Rachel, men jag låtsades som att jag inte visste det. Jag svängde snabbt in på någon liten affär och köpte sminkborttagningsmedlet och fortsatte sedan hemåt. När jag kom hem sa ingen något om var jag varit, men Britney kom fram med en sedel i  handen till mig.
- Här har du för sminkborttagningsmedlet, sa hon och räckte fram sedeln.
- Ääh det kostade så lite, det kan jag bjuda på, sa jag och räckte fram påsen med det till henne.
Klockan var bara åtta men jag var väldigt trött efter dagen så jag bestämde mig för att gå och sova. Jag sa godnatt till alla andra och gjorde mig iordning för att sova. Precis innan jag somnar ringer min mobil, från något nummer jag aldrig sett förut.
- Heyy det är Zayn, svarade jag sömnigt.
Det enda jag hörde var massa skrik och man kunde inte urskilja vad vem det nu var sa. Efter tio sekunder la jag på och stängde av ljudet, ovetande vad som egentligen hade hänt. Jag var så trött så jag orkade inte bry mig om det utan somnade.
Nialls synpunkt:
Jag och Britney satt nu ensamma kvar i soffan och såg på någon repris på en gammal tv-serie. Hon låg ihopkrupen med huvudet mot min bröstkorg och jag hade min hand runtom henne. Jag tänkte på det här med att gifta sig och sånt. Det kanske inte skulle vara en så konstig ide, inte nu då såklart, men kanske om några månader. Jag visste redan att jag ville spendera resten av mitt liv med henne, men var mina känslor besvarade?

Zayns perspektiv:


Det hade varit en asbra dag med Rachel,hon var helt fantastisk! Vi hade så kul och jag önskade att tiden skulle stått still. Men nu hade jag precis skjutsat hem henne då jag fick ett sms, från Britney.

" Hej Zayn, Britney här!
Ville bara fråga när du ska säga hejdå till Rachel och komma hem? Du kan väl svänga förbi någon affär och köpa lite sminkborttagningsmedel åt mig? Du får pengar sen. :) "

Jag svarar med ett kort "Okej, kommer hem om 20 minuter!". Det lät som en dålig ursäkt för att bevisa att hon visste att jag träffat Rachel, men jag låtsades som att jag inte visste det. Jag svängde snabbt in på någon liten affär och köpte sminkborttagningsmedlet och fortsatte sedan hemåt. När jag kom hem sa ingen något om var jag varit, men Britney kom fram med en sedel i  handen till mig.

- Här har du för sminkborttagningsmedlet, sa hon och räckte fram sedeln.

- Ääh det kostade så lite, det kan jag bjuda på, sa jag och räckte fram påsen med det till henne.

Klockan var bara åtta men jag var väldigt trött efter dagen så jag bestämde mig för att gå och sova. Jag sa godnatt till alla andra och gjorde mig iordning för att sova. Precis innan jag somnar ringer min mobil, från något nummer jag aldrig sett förut.

- Heyy det är Zayn, svarade jag sömnigt.

Det enda jag hörde var massa skrik och man kunde inte urskilja vad vem det nu var sa. Efter tio sekunder la jag på och stängde av ljudet, ovetande vad som egentligen hade hänt. Jag var så trött så jag orkade inte bry mig om det utan somnade.


Nialls synpunkt:


Jag och Britney satt nu ensamma kvar i soffan och såg på någon repris på en gammal tv-serie. Hon låg ihopkrupen med huvudet mot min bröstkorg och jag hade min hand runtom henne. Jag tänkte på det här med att gifta sig och sånt. Det kanske inte skulle vara en så konstig ide, inte nu då såklart, men kanske om några månader. Jag visste redan att jag ville spendera resten av mitt liv med henne, men var mina känslor besvarade?

Vad har hänt med alla kommentarer? Ni har ju slutat?
Lägger ut nästa del när jag fått 3+ kommentarer♥
Det är bara för att kolla att ni fortfarande läser...

Kommentarer
Postat av: Emmy

Sjukt bra! :D men kom igen, mer kärlek och sånt mellan Niall och Britney som det var i början! Men snälla, fortsätt!

2012-04-07 @ 11:51:48
URL: http://emmywennstig.devote.se
Postat av: Tilde

Awesoome, mer.

2012-04-07 @ 11:55:22
Postat av: grace

MORE!<3

2012-04-07 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0