Open your eyes del 25

Britneys synpunkt:
Klockan var fem och vi tog en paus från sångträningen. Aldrig i livet att jag trodde det skulle ta så här lång tid, dessutom hade vi ju barat tränat på Hold my hand så vi var ju inte ens halvvägs klara. Vi skulle gå och äta middag på någon restaurang här i närheten. Jag åt som om jag inte sett mat på flera månader.
- Längtar du? frågade Niall helt plötsligt och jag skyndade mig att tugga klart maten i munnen för att kunna svara.
- Självklart, det kommer bli så spännande, svarar jag. - Fast jag är jävligt nervös.
- Det kommer gå bra Britney, säger han och tar min högra hand. - Förresten så är det en sak till som kommer ske i Paris som vi måste hjälpa till med.
- Vad?
- Louis ska fria till Eleanor högst upp i Eiffeltornet.
- Men gud vad kul!
Niall började berätta om hur Louis hade planerat att det skulle vara.
- Det ska vara mörkt och lampor, massa blommor. Han ska sjunga en låt till henne och sedan fria. Men han behöver oss till att spela och kanske någon stämma. Du och jag kan spela gitarr. Om du vill alltså? frågade han.
- Självklart, det skulle vara en ära.
Vi satt kvar och åt i cirka 30 minuter och gick sedan hem igen. Zayn hade fortfarande inte kommit hem och det märktes att han aldrig gjort såhär förut. Ingen av oss nämnde det men jag hade en känsla att alla tänkte på det. Vi övade vidare på sången och pratade lite med Louis om friandet. Jag märkte hur lycklig han var och det smittade av sig på alla i rummet. Tänk om jag och Niall skulle gifta oss någon gång, det skulle vara underbart. Jag kom ihåg dagen vi träffades och när han försökte berätta vem han var och jag trodde han skojade. Tänk om han bara varit där en dag, då hade det här aldrig hänt. Det var då jag visste vart Zayn var, eller rättare sagt vem han var med.

Britneys synpunkt:

Klockan var fem och vi tog en paus från sångträningen. Aldrig i livet att jag trodde det skulle ta så här lång tid, dessutom hade vi ju barat tränat på Hold my hand så vi var ju inte ens halvvägs klara. Vi skulle gå och äta middag på någon restaurang här i närheten. Jag åt som om jag inte sett mat på flera månader.

- Längtar du? frågade Niall helt plötsligt och jag skyndade mig att tugga klart maten i munnen för att kunna svara.

- Självklart, det kommer bli så spännande, svarar jag. - Fast jag är jävligt nervös.

- Det kommer gå bra Britney, säger han och tar min högra hand. - Förresten så är det en sak till som kommer ske i Paris som vi måste hjälpa till med.

- Vad?

- Louis ska fria till Eleanor högst upp i Eiffeltornet.

- Men gud vad kul!

Niall började berätta om hur Louis hade planerat att det skulle vara.

- Det ska vara mörkt och lampor, massa blommor. Han ska sjunga en låt till henne och sedan fria. Men han behöver oss till att spela och kanske någon stämma. Du och jag kan spela gitarr. Om du vill alltså? frågade han.

- Självklart, det skulle vara en ära.

Vi satt kvar och åt i cirka 30 minuter och gick sedan hem igen. Zayn hade fortfarande inte kommit hem och det märktes att han aldrig gjort såhär förut. Ingen av oss nämnde det men jag hade en känsla att alla tänkte på det. Vi övade vidare på sången och pratade lite med Louis om friandet. Jag märkte hur lycklig han var och det smittade av sig på alla i rummet. Tänk om jag och Niall skulle gifta oss någon gång, det skulle vara underbart. Jag kom ihåg dagen vi träffades och när han försökte berätta vem han var och jag trodde han skojade. Tänk om han bara varit där en dag, då hade det här aldrig hänt. Det var då jag visste vart Zayn var, eller rättare sagt vem han var med.

Sorry att jag varit seg på att lägga ut kapitel, men har varit upptagen men jag lovar att jag ska vara MYCKET aktiv under lovet:D
Tack för kommentarerna!♥
Angående länkbytet så länkar jag eran nu, så länka tillbaka!:D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jätte bra, mer:))

2012-04-06 @ 19:41:55
Postat av: Vendela ^^

Spännande<3

2012-04-08 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0