Open your eyes del 23


Britneys synvinkel:

Klockan var över tolv och mina vänner åkte hem till sig. Killarna och jag satt i vardagsrummet men en efter en gick dom och la sig tills bara jag och Zayn satt kvar i rummet. Zayn var nog den av killarna som druckit minst för han verkade ganska nykter om man jämför med dom andra. Han satt med ett tomt glas i handen och stirrade mot TV:n som visade några nyheter.

- Zayn, det är en sak du borde veta om Rachel innan det är försent, säger jag och Zayn vänder blicken mot mig.

- Vad? Frågar han och ser lite olycklig ut på något sätt.

- Jag vet inte hur jag ska säga det här men Rachel är lite av en player, svarar jag.

- Självklart, när jag äntligen träffat en hyfsad tjej så visar det sig att hon är en player, säger Zayn och jag inser att han nog var lite full ändå. - Alla andra träffar någon men inte jag, vet du att Louis funderar på att fria? Men jag är ensam.

- Du kan ju få vilken tjej som helst?

- Så enligt dig ska jag bara gå ut och välja första bästa tjej?

- Nej, det var inte så jag menade, säger jag men jag hade ingen aning om vad jag egentligen menade så jag blir tyst.

- Det är inte ditt fel Britney, det är mitt eget problem så det är jag som måste lösa det, avslutar han. - Jag tänker träffa Rachel igen.

Sedan går han iväg till sitt rum och smäller igen dörren. Det där gick ju bra, eller inte. Jag förstod aldrig hur svårt dom egentligen hade att träffa tjejer, jag och Niall träffades ju av en slump och jag har ingen aning hur Louis och Liam träffade sina tjejer. Harry var visserligen singel men han dejtade Caroline Flack ett tag. Jag insåg hur jobbigt Zayn hade det och tyckte genast synd om han och tänk om Rachel inte tänkte krossa hans hjärta. Fast det var ju det här med Kelsey också så jag har ingen aning om vad jag ska göra. Sedan kom tröttheten från ingenstans och jag somnade i vardagsrumssoffan med skuldkänslor för Zayn, Rachel och Kelsey. Hur skulle allt det här lösa sig?




Sorry för att det inte är några bilder men är på min iPad och den tjocka texten vill inte funkar men ändrar det senare ikväll när jag är inne på datorn!:)
Tack för alla era underbara kommentarer<3

Kommentarer
Postat av: grace

skriv mera linn!:D<3

2012-04-02 @ 19:08:04
Postat av: Vendela ^^

linn skriv meeeeeer!!! <3:)

2012-04-02 @ 21:03:04
Postat av: Emmy

Mera spänning och kärlek mellan britney och Niall :D

2012-04-03 @ 16:01:17
URL: http://emmywennstig.devote.se
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Mera <3

2012-04-03 @ 18:01:46
URL: http://evesfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0