Don't hide in the closet del 1

- Louis are you done yet? frågade jag in i provhytten där Louis stog och bytte om.
- Yeah, just one sec, svarade han och bara någon sekund senare klev han ur provhytten och visade upp kläderna.
- It looks great on you, really, sa jag när han visade upp kostymen han skulle ha ikväll. - She's gonna love it, it's perfect, just like you.
- Ehm thank you i guess? svarade Louis.
Vart kom det där ifrån? Jag tyckte ju att Louis var perfekt, men nej. Min hjärna förvirrade sig själv med tankar om Louis Tomlinson på middag med mig istället för Eleanor.
- Stop it, råkade jag säga högt och Louis kollade frågande på mig. - Nothing, just my brain messing with me.
Han kollade på mig och log innan han började prata med mig igen.
- So you think I should buy this one?
- Yeah, Eleanor is absolutely gonna love it, svarade jag och återgick till att tänka igenom mina känslor för Louis medans han själv gick in i provhytten för att byta om till sina vanliga kläder.
Självklart att jag inte gillade honom på det sättet men ibland så var det bara svårt att inte klä av honom hans kläder i hjärnan. Fast han hade ju flickvän och även fast han varit singel skulle han inte välja mig. Och där gick fantasin iväg igen, jag gillar han inte ens på det sättet, jag bara verkligen gillade att vara i hans närhet, höra hans röst och krama om han. Men jag kunde ju inte gilla han, han var ju en kille. Fast det var ju inget fel i det men ändå. Hur mycket min hjärna försökte hitta anledningar till det lyckades mitt hjärta bevisa det, jag gillade Louis Tomlinson, på DET sättet.
- Come now Harry, we can't stay here all day, säger Louis till mig när han bytt om och kommit ut ur provhytten.
Japp, Harry Styles är mitt namn och jag tror jag är kär i Louis Tomlinson. Hur fan gick det här till?


- Louis are you done yet? frågade jag in i provhytten där Louis stog och bytte om.

- Yeah, just one sec, svarade han och bara någon sekund senare klev han ur provhytten och visade upp kläderna.

- It looks great on you, really, sa jag när han visade upp kostymen han skulle ha ikväll. - She's gonna love it, it's perfect, just like you.

- Ehm thank you i guess? svarade Louis.

Vart kom det där ifrån? Jag tyckte ju att Louis var perfekt, men nej. Min hjärna förvirrade sig själv med tankar om Louis Tomlinson på middag med mig istället för Eleanor.

Stop it, råkade jag säga högt och Louis kollade frågande på mig. - Nothing, just my brain messing with me.

Han kollade på mig och log innan han började prata med mig igen.

- So you think I should buy this one?

- Yeah, Eleanor is absolutely gonna love it, svarade jag och återgick till att tänka igenom mina känslor för Louis medans han själv gick in i provhytten för att byta om till sina vanliga kläder.

Självklart att jag inte gillade honom på det sättet men ibland så var det bara svårt att inte klä av honom hans kläder i hjärnan. Fast han hade ju flickvän och även fast han varit singel skulle han inte välja mig. Och där gick fantasin iväg igen, jag gillar han inte ens på det sättet, jag bara verkligen gillade att vara i hans närhet, höra hans röst och krama om han. Men jag kunde ju inte gilla han, han var ju en kille. Fast det var ju inget fel i det men ändå. Hur mycket min hjärna försökte hitta anledningar till det lyckades mitt hjärta bevisa det, jag gillade Louis Tomlinson, på DET sättet.

- Come now Harry, we can't stay here all day, säger Louis till mig när han bytt om och kommit ut ur provhytten.

Japp, Harry Styles är mitt namn och jag tror jag är kär i Louis Tomlinson. Hur fan gick det här till?

Hoppas ni gillade början på novellen!:)
Kommentera gärna om ni tycker att jag ska fortsätta med den!
Designen ändrar jag imorrn, har headern klar men orkar inte mixtra med färger än...

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA! Bromance! Du måste fortsätta!:D

2012-05-23 @ 23:18:03
Postat av: Alicia

Bromance! Annorlunda fanfic igen! Jag gillar de :D Meer!

2012-05-23 @ 23:40:40
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se/
Postat av: Frida

Hahahahahaha, spännande:D

2012-05-24 @ 07:47:16
Postat av: E

Wow, det var ganska chockerande:) men gillar det, fortsätt<3

2012-05-24 @ 11:28:47
Postat av: Nicoline

Har redan läst det innan i med att du skickade det i PM på bdb men ändå sjuukt bra :D<3

2012-05-24 @ 14:54:07
Postat av: en av dina 1d systrar.

Gillar den, fortsätt! I slutet skrattade jag HAHHA<3<3<3:)

2012-05-24 @ 14:55:10
Postat av: Annie

ME LIKIE LIKIE!

2012-05-24 @ 15:44:24
Postat av: isabelle

asss braaa

2012-05-24 @ 16:25:54
Postat av: Elin

haha vad förvånad jag blev :D du måste fortsätt :D

2012-05-24 @ 18:38:51
Postat av: Cim - ägare

Var bara tvungen att kika in igen, kan inte slita mig från dina fanfics och har redan läst igenom de två första några gånger. Lika bra som alltid. Glöm inte stora "I" ;D



Längtar såhäääär mycket till nästa!

2012-05-24 @ 19:52:08
Postat av: Cim

Råkade skriva med namnet på min blogg, sorry x)

2012-05-24 @ 19:52:32
Postat av: elleni

skitbra!!!! vet redan att denna novellen kommer bli bäst!!<3

2012-05-24 @ 20:11:41
Postat av: Emilia

Moooooooooooreeeeeee! :DDD<3

2012-05-24 @ 20:32:17
URL: http://mssparrow.devote.se/
Postat av: Evelina

Ohhh. Spännande! Kommer bli lika bra som dom andra fanficarna 8DD Om inte bättre? Hm..

2012-05-24 @ 21:15:48
Postat av: elin

åååh hahahha äntligen Larry Stylinson jao, kan inte vänta för nästa!

2012-05-24 @ 21:22:31
Postat av: Vendela

Love <3 fortsätt kvinna :)

2012-05-25 @ 00:00:56
Postat av: Frida

Hahaha sjukt bra!!

Roligt att du börjat med engelska dialoger:D

2012-05-25 @ 09:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0