Don't hide in the closet del 10

- I dunno, maybe paintball? sa han och skrattade.
Båda tänkte på förra gången vi kört paintball, jag kommer ihåg hur Louis alltid blev så rädd när någon sköt han, hur han brukade hoppa och skjuta samtidigt.
- That would be great, but we need some more people, sa jag.
- I'll ask some friends, maybe your girlfriend have some friends that want to come.
- Okey, so how about tomorrow? frågade jag.
- Tomorrow is great, I'll text you when I know which time.
- That sounds good, so see you soon.
Niall sa hejdå och lämnade mig sedan ensam i lägenheten igen. Jag drog fram flaskan, skruvade upp korken och drack upp resten i ett svep. Mitt humör blev betydligt bättre och jag började skratta för mig själv där jag satt i min ensamhet. Runt tre tiden fick jag ett sms från Louis som förstörde stämningen, för hur mycket jag än druckit mindes jag fortfarande mina känslor för honom.
"Hello, me and Eleanor are going to a spa for a few days, so I'm not coming home for a while, just though you should know, byebye:)"
Men den här gången var det inte sorg som smög sig fram, utan ilska. Jag tog tag i flaskan och kastade den rakt mot väggen så den splittrades i flera tusen bitar. Det som hände sedan var hemskt, jag vill tro att det berodde på spriten men jag var inte säker. Jag ringde upp Louis och bad honom ge telefonen till Eleanor.
- Don't you think I know what you're doing? Fucking whore.
Louis synpunkt:
Jag räckte telefonen till Eleanor och efter bara några sekunder avslutades samtalet.
- What did he say? frågade jag.
- Nothing, just telling me that I should let you pay for the trip, svarade hon skrattande.
- Haha, Ofcourse I'll pay, I'll do anything for you, sa jag och böjde mig fram mot hennes läppar.
Men någonting kändes inte rätt när jag kysste henne.


- I dunno, maybe paintball? sa han och skrattade.

Båda tänkte på förra gången vi kört paintball, jag kommer ihåg hur Louis alltid blev så rädd när någon sköt han, hur han brukade hoppa och skjuta samtidigt.

- That would be great, but we need some more people, sa jag.

- I'll ask some friends, maybe your girlfriend have some friends that want to come.

- Okey, so how about tomorrow? frågade jag.

- Tomorrow is great, I'll text you when I know which time.

- That sounds good, so see you soon.

Niall sa hejdå och lämnade mig sedan ensam i lägenheten igen. Jag drog fram flaskan, skruvade upp korken och drack upp resten i ett svep. Mitt humör blev betydligt bättre och jag började skratta för mig själv där jag satt i min ensamhet. Runt tre tiden fick jag ett sms från Louis som förstörde stämningen, för hur mycket jag än druckit mindes jag fortfarande mina känslor för honom.

"Hello, me and Eleanor are going to a spa for a few days,
so I'm not coming home for a while, just though you should know, byebye:)"

Men den här gången var det inte sorg som smög sig fram, utan ilska. Jag tog tag i flaskan och kastade den rakt mot väggen så den splittrades i flera tusen bitar. Det som hände sedan var hemskt, jag vill tro att det berodde på spriten men jag var inte säker. Jag ringde upp Louis och bad honom ge telefonen till Eleanor.

- Don't you think I know what you're doing? Fucking whore.


Louis synpunkt:

Jag räckte telefonen till Eleanor och efter bara några sekunder avslutades samtalet.

- What did he say? frågade jag.

- Nothing, just telling me that I should let you pay for the trip, svarade hon skrattande.

- Haha, Ofcourse I'll pay, I'll do anything for you, sa jag och böjde mig fram mot hennes läppar.

Men någonting kändes inte rätt när jag kysste henne

Det kan vara en del saker som är lite krångliga, så därför tänkte jag ha en frågestund.
Fråga om mig, novellen eller vadsomhelst!:D
Svarar i nästa inlägg:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra! :D

Kan du inte skriva liiiite längre inlägg? Man kommer precis in i det när det är slut :s

2012-06-04 @ 21:39:19
Postat av: Alicia

Usch vad bra!!!! :D Mer snarast, kan inte vänta!! :D

2012-06-04 @ 21:52:45
URL: http://lifeasiknow.webblogg.se/
Postat av: Anna

AAAAH HARRY MÅSTE SLUTA DRICKA!!! :O



mer mer !!

2012-06-04 @ 22:35:46
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: frida

Var får du allt ifrån? Asså alla idéer och historier?

2012-06-05 @ 09:48:34
Postat av: Flisan

Du skriver sjukt bra men tänk på att använda honom istället för han <3

2012-06-05 @ 11:15:45
Postat av: grace

såå braa! mer!:DDD<3

2012-06-05 @ 15:47:27
URL: http://graceforssell.devote.se
Postat av: tove

SUPER BRA! SÅ JÄVLA BRAIGT!!



Frågor:

1. Vad heter du?? :)

2. Hur kommer du på allt?

3. Vilken stad bor du i?

4. Vad har du som har med 1D att göra t.ex tröjor, skivor, autografer, bilder, pennor m.m...

2012-06-05 @ 18:14:40
URL: http://onediirectionstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0