Don't hide in the closet del 27

    

Nialls synpunkt:


* Beep Beep *


Jag sträckte mig efter mobilen samtidigt som jag ställde ner ölflaskan på bordet. Det var ett sms från Zayn som hade fått mobilen att vibrera.


" I was at your apartment but you weren't there, wanna see you man! "


Mina fingrar svepte snabbt över mobilen och skrev ett snabbt svar till Zayn.


" At the grand hotel, room 836 "


Jag tryckte på skicka och kastade iväg mobilen på bordet. Dock missade jag och mobile flög över halva rummet men jag brydde mig inte. Innan Zayn dök upp städade jag undan alla ölflaskor från bordet och borstade tänderna.

 


- Hey there Nialler, long time no see, sa Zayn när jag släppt in han till hotellrummet.

 

- Hi Zayn, svarade jag och satte mig ner i soffan och slog på Tv:n.

 

-Why are you staying here man?

 


- I dunno, just felt like it you know, sa jag men Zayn förstog att det var något jag inte berättade.

 

- What's wrong? I haven't seen you this depressed since...never actually.


- Life is just a piece of fucked up shit, you know that? I thought I had met this fun and cute girl, but...it's all fucked up.


- Well I know someone who has been dying to get some irish pie, sa Zayn med ett mysteriskt leende.
- Who? frågade jag men visste ändå svaret.


- Demi.


- Well I don't want her.

 


- Have you seen her ass? That's what I'd call a sexy lady.


- So what?


- You should care, she's coming on tour with us.


- Wait what?! sa jag och vände hela min kropp mot Zayn.


- Yeah, didn't they tell you that? They want it to look like you guys are dating, but secretly I think they are playing match makers. It would get huge lines if you started going out.


- Yeah probably...

 

Evelinas synpunkt:


När jag kom ut ur duschen satt Harry på exakt samma ställe som jag lämnat han på. Han reagerade inte ens när jag gick fram och tillbaka och bytte om. Sedan reste han sig plötsligt upp och började laga lunch. Vad som pågick i Harrys huvud hade jag ingen aning, men en sak var säker, han mådde inte bra.


* Sju timmar senare *


Louis synpunkt:


Eleanor och jag satt mittemot varandra på restaurangen, men vi var så tysta. Det var som att vi blivit stumma, vi bara åt våran mat. Jag förstog inte varför det blivit såhär, för bara några veckor sedan var allt perfekt. Varför kunde vi inte få ha så igen. När middagen var klar åkte vi hem. Jag drog sakta av henne kläderna, men det var inte samma sak som förut. När jag rörde hennes kropp kunde jag inte sluta tänka på natten jag delade med Harry. Inget var som förut.

 

 

 

Det här är det sista avsnittet som kommer läggas ut på denna blogg! Jag fortsätter såklart att skriva, men lägger upp dom på min wattpad istället. Har även mina tidigare noveller, så inget går förlorat! Bloggen raderar jag om kanske några veckor, så att alla hinner se detta. 

Länken till min wattpad är här: http://www.wattpad.com/user/linnzan98

Hoppas jag ser er där♥


Kommentarer
Postat av: Julia

varför ska du byta? Älskar denna bloggen jue... På något sätt är den speciell!!

2012-09-05 @ 14:13:30
Postat av: josse

håller med ovanstående. Jag har ingen aning om hur i hela friden den nya sidan funkar........

2012-09-09 @ 16:45:29
Postat av: Anonym

Synd att du byter, detta kanske låter skumt men jag har ett speciellt band till denna bloggen, haha. Jag har gråtit, skrattat och förundras här, du står för en stor del av min inspiration! Men om Wattpad känns bättre för dig ska du absolut byta innan innehållet tar skada.

Big cred för att du för in Nemi, tror det kommer lyfta allt ytterligare! Men allt du gör är ju bra, haha ;)

Keep going girl! ;D

2012-09-09 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0