Don't hide in the closet del 26

           

Harrys synpunkt:


Jag och Evelina hade somnat i soffan och vaknat upp med smält glass över hela soffan. Hon gick direkt in i duschen och jag satt med glass överallt i fåtöljen och tänkte. Om fyra dagar ska vi ut på våran turne, det skulle bara vara vi i bandet, i åtta hela månader. Jag skulle sakna Evelina, men hur omoraliskt det än var så kanske jag kunde göra Louis till min. För att vara ärlig bryr jag mig inte om Eleanor, jag vill bara ha Louis. Jag kände mig som ett litet barn innan julafton när man enviset sa till sina förldrar vad man ville ha. Utan Louis ville jag inte leva, så mycket älskade jag han. Men det min hjärna inte ville inse var att han inte älskade mig.

 

Louis synpunkt:

 

- The price is not a problem, I just want it to be really special, maybe a pink stone, sa jag till mannen som jobbade i den exklusiva smyckesaffären.

 

- I understand and do you know what we should carve in? svarade han men verkade inte intresserad egentligen.

 

 

- I was thinking about the date that we met, or maybe the time of our first kiss.

 

- You remember that? It must be real love, sa han och log.

 

- Yeah.

 


Jag hade bestämt mig, det skulle vara jag och Eleanor i resten av våra liv. Små gulliga barn och barnbarn som sprang runt i gräset. Bilder började spelas upp för mig. Jag och min son på en basebollmatch, jag leder min dotter till altaret. Om jag hade valt Harry hade det varit bara vi två, sittandes där på en veranda. Vi hade sett på hur alla våra vänner lekte med sina barn, medans vi skulle haft huset för oss själva.

 

- So what do you say about this? 24 karat gold, 24 rub...

 

- I'll take it, a medium sized one.

 

- Okey, you can come back in two hours and it will be done and write here what you want us to carve on the ring.

 


Jag tog emot papperet och pennan mannen gav mig, men jag stog och stirrade på papperet i vad som kändes som en evighet. Vad skulle jag skriva? Hur skulle jag kunna beskriva min kärlek till Eleanor i några ord? Det skulle inte gå. Jag böjde mig ner över papperet och skrev ner ett litet ord, men hon skulle förstå vad jag menade. Att jag inte kunda välja ut något av alla anledningar till varför jag står här idag. Jag läste ordet tusen gånger om och för varje gång fick det en ny innebörd. Men det handlade inte om Eleanor, det handlade om Harry.

 

" Everything "

 

Ett kort igen nu, men jag är jätteupptagen + att jag börjar bli lite sjuk. 

Men ni ska veta att jag blir jätteglad av era kommentarer! Den här gången vill jag uppmärksamma Cim för sin jättefina kommentar! Hon har dessutom kommenterat jättemycket så tusen tack!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meer kvinna!!! Älskar den ju!!

2012-09-03 @ 07:16:02
Postat av: Cim

Där räddade du min dag! Nu har jag lite extra krafter för karateträningen, jag får tänka på vad som kommer hända för nu blev det ju så spännande *.*

2012-09-03 @ 15:00:39
Postat av: Shataw Anayati

Jag har precis börjat den, det går inte att sluta! :D Hoppas nästa kommer snabbt kan verkligen inte vänta!!!!! Larry Stylinson <3<3<3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0