Open your eyes del 4

Nialls synvinkel:
Jag måste tillbaka till sjukhuset, enligt Britney skulle hon åka hem snart och då skulle jag aldrig se henne igen. Det var något speciellt hos henne, det kändes som att hon stirrade på en även fast hon var blind  och hennes blonda vackra långa hår. Hon såg ut som någon ur en film, hon var vacker och det där leendet fick mig att smälta. Jag tror jag är kär och det är därför jag måste hitta henne innan hon åker hem från sjukhuset.
- NIAAALL? ropar någon och jag slits ifrån mina tankar.
- Ja? svarar jag och upptäcker att det var Harry som ropade.
- Vad har hänt med dig? Du har inte ätit på fyra timmar och du dagdrömmer hela tiden enda sen vi kom hem från sjukhuset, säger Harry. - Vänta nu, sjukhuset? Äre tjejen du träffa? frågade han och ett enormt leende spreds över hans läppar.
- Kanske det, svarar jag men kan inte motstå att le av lycka över att få prata om henne.
- LIAM, LOUIS, ZAYN? NIALL HAR EN TJEJ! ropar han och mina kinder blir sakta röda som tomater.
Dom kommer alla springande mot mig och tränger ner sig i soffan jag sitter i.
- Berätta nu Niall, säger Louis.
- Okej men det är inget särskilt, ni kommer ihåg den där blinda tjejen från sjukhuset? Hennes namn är Britney Lopez och ärligt talat tror jag att jag är kär. Jag stötte på henne igår också och även fast hon inte kan se såg hon lycklig ut, som att inget kunde stoppa henne. Men hon åker hem om två dagar tror jag och då får jag aldrig se henne igen, säger jag och sedan blir det tyst ett tag.
- Men då måste du ju åka dit nu! säger Louis och ställer sig upp. - Om vi åker nu så hinner vi lätt dit till ikväll!
Alla reste sig upp och drog upp mig ur soffan.
- Vet hon vem du är? frågade Zayn mig.
- Nej, jag sa det men hon tror inte på mig så vad ska jag göra? sa jag dystert.
- Du ska sjunga till henne! sa Liam och drog med mig ut till bilen.
Britneys synvinkel
Dagarna går och går, mamma hälsar på, promenaderna med Sarah. Ändå är allt jag önskar att Niall ska springa in genom dörren och ta tag i min hand. Jag vet att det kanske är löjligt men jag tror jag är kär. För varje dag saknar jag honom mer och om två dagar måste jag åka hem och då är allt kört. Jag bara måste hitta ett sätt att träffa han på. En okänd person kommer in i rummet med middagen och den försvinner lika snabbt. Jag äter min mat som idag var någon slags soppa. Sedan sitter jag bara där och försöker föreställa mig hur rummet ser ut. Helt plötsligt sprakar någonting ovanför mig till.
- Kan Britney Lopez infinna sig i cafeterian, sa rösten och sedan blev det tyst.
Jag reste mig upp och rörde mig ut ur rummet. Vem var det som sökte efter mig och varför kom dom inte till mitt rum om dom ville prata med mig? Jag visste att cafeterian låg till höger om mig så jag gick på rangliga ben längs väggen. Det var äckligt tyst och jag undrade vart alla befann sig, jag hade aldrig hört ett sjukhus så tomt. Sen kände jag en lukt av rosor och den ledde mig mot cafeterian. Jag kände dörren in och öppnade den och omfamnades av lukten och någon som tog tag i min hand.
- Det är jag Britney, säger en röst som jag skulle känna igen oavsett vad.
- Varför är du här Niall? frågar jag och drar på ett stort leende.
- Jag har något du måste höra, säger han och placerar mig på en stol.
Jag hör hur han rör runt med något stort, men aldrig att något av mina sinnen hade kunnat förutse det här.
You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need make up
To cover up
Being the way that you are is enough
Everyone else in the room can see it
Everyone else but you
]
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
You don't know you're beautiful
Oh oh
But that's what makes you beautiful
So c-come on
You got it wrong
To prove I'm right I put it in a song
I don't why
You're being shy
And turn away when I look into your eyes
Everyone else in the room can see it
Everyone else but you
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
You don't know you're beautiful
Oh oh
But that's what makes you beautiful
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
You don't know you're beautiful
Oh oh
But that's what makes you beautiful
När han spelat klart lägger han ifrån sig det som måste vara en gitarr och sätter sig bredvid mig. Jag kan inte komma på något att säga, han talade sanning. Mannen som satt bredvid mig är Niall Horan och han hade nyss framfört en låt till mig. Han tog min hand och jag kände en ensam tår rinna nerför min kind.
Nialls synvinkel:

Jag måste tillbaka till sjukhuset, enligt Britney skulle hon åka hem snart och då skulle jag aldrig se henne igen. Det var något speciellt hos henne, det kändes som att hon stirrade på en även fast hon var blind  och hennes blonda vackra långa hår. Hon såg ut som någon ur en film, hon var vacker och det där leendet fick mig att smälta. Jag tror jag är kär och det är därför jag måste hitta henne innan hon åker hem från sjukhuset.

- NIAAALL? ropar någon och jag slits ifrån mina tankar.

- Ja? svarar jag och upptäcker att det var Harry som ropade.

- Vad har hänt med dig? Du har inte ätit på fyra timmar och du dagdrömmer hela tiden enda sen vi kom hem från sjukhuset, säger Harry. - Vänta nu, sjukhuset? Äre tjejen du träffa? frågade han och ett enormt leende spreds över hans läppar.

- Kanske det, svarar jag men kan inte motstå att le av lycka över att få prata om henne.

- LIAM, LOUIS, ZAYN? NIALL HAR EN TJEJ! ropar han och mina kinder blir sakta röda som tomater.
Dom kommer alla springande mot mig och tränger ner sig i soffan jag sitter i.

- Berätta nu Niall, säger Louis.

- Okej men det är inget särskilt, ni kommer ihåg den där blinda tjejen från sjukhuset? Hennes namn är Britney Lopez och ärligt talat tror jag att jag är kär. Jag stötte på henne igår också och även fast hon inte kan se såg hon lycklig ut, som att inget kunde stoppa henne. Men hon åker hem om två dagar tror jag och då får jag aldrig se henne igen, säger jag och sedan blir det tyst ett tag.

- Men då måste du ju åka dit nu! säger Louis och ställer sig upp. - Om vi åker nu så hinner vi lätt dit till ikväll!
Alla reste sig upp och drog upp mig ur soffan.

- Vet hon vem du är? frågade Zayn mig.

- Nej, jag sa det men hon tror inte på mig så vad ska jag göra? sa jag dystert.

- Du ska sjunga till henne! sa Liam och drog med mig ut till bilen.


Britneys synvinkel:

Dagarna går och går, mamma hälsar på, promenaderna med Sarah. Ändå är allt jag önskar att Niall ska springa in genom dörren och ta tag i min hand. Jag vet att det kanske är löjligt men jag tror jag är kär. För varje dag saknar jag honom mer och om två dagar måste jag åka hem och då är allt kört. Jag bara måste hitta ett sätt att träffa han på. En okänd person kommer in i rummet med middagen och den försvinner lika snabbt. Jag äter min mat som idag var någon slags soppa. Sedan sitter jag bara där och försöker föreställa mig hur rummet ser ut. Helt plötsligt sprakar någonting ovanför mig till.

- Kan Britney Lopez infinna sig i cafeterian, sa rösten och sedan blev det tyst.
Jag reste mig upp och rörde mig ut ur rummet. Vem var det som sökte efter mig och varför kom dom inte till mitt rum om dom ville prata med mig? Jag visste att cafeterian låg till höger om mig så jag gick på rangliga ben längs väggen. Det var äckligt tyst och jag undrade vart alla befann sig, jag hade aldrig hört ett sjukhus så tomt. Sen kände jag en lukt av rosor och den ledde mig mot cafeterian. Jag kände dörren in och öppnade den och omfamnades av lukten och någon som tog tag i min hand.

- Det är jag Britney, säger en röst som jag skulle känna igen oavsett vad.

- Varför är du här Niall? frågar jag och drar på ett stort leende.

- Jag har något du måste höra, säger han och placerar mig på en stol.
Jag hör hur han rör runt med något stort, men aldrig att något av mina sinnen hade kunnat förutse det här.

You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need make up
To cover up
Being the way that you are is enough

Everyone else in the room can see it
Everyone else but you

Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful

If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
You don't know you're beautiful
Oh oh
But that's what makes you beautiful

So c-come on
You got it wrong
To prove I'm right I put it in a song
I don't why
You're being shy
And turn away when I look into your eyes

Everyone else in the room can see it
Everyone else but you

Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
You don't know you're beautiful
Oh oh
But that's what makes you beautiful

Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful

Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
You don't know you're beautiful
Oh oh
But that's what makes you beautiful

När han spelat klart lägger han ifrån sig det som måste vara en gitarr och sätter sig bredvid mig. Jag kan inte komma på något att säga, han talade sanning. Mannen som satt bredvid mig är Niall Horan och han hade nyss framfört en låt till mig. Han tog min hand och jag kände en ensam tår rinna nerför min kind, en ensam glädjetår.
Så hoppas ni gillar den, fortsätt med dom underbara kommentarerna!♥

Kommentarer
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

ÅHHHHHHHHH FORTSÄTTTTTTT!!!!!!

2012-03-10 @ 15:11:02
URL: http://evesfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0