Open your eyes del 22

- Hihi men det är väl bra? svarade jag.
- Men du ser ju hur Rachel hänger och klänger på han, säger hon dystert.
- Men kom igen nu, skit i hon!
- Om det bara vore så lätt.
- Kom igen Kelsey, nu festar vi!
Sedan lämnade jag henne ensam i hörnet. Det kanske inte var så snällt men jag ville inte spendera kvällen med att sitta och deppa tillsammans med Kelsey, inte den här kvällen. Musiken spelades högt och Rachel dansade hela tiden med Zayn. Niall och jag satt i soffan med pringles och varsitt glas med "Vas happenin?".
Zayns perspektiv:
Gud vad kul jag haft idag, Britneys kompisar var verkligen roliga, särskilt Rachel. Alla andra var så blyga medans hon bara var sig själv och jag gillar sådant. Vissa andra av Britneys kompisar bara stog i ett hörn och såg ledsen ut. Jag tror hon hette typ Kelly eller Kelsey. Hon var säkert trevlig bara man blev vän med henne. Men Rachel var verkligen jättekul att vara med så jag kanske borde prata med henne om att träffas igen.
Rachels perspektiv:
Tänka sig att hela One Direction skulle dyka upp på Britneys fest. Det var väldigt tur att jag kom för annars hade jag ju aldrig träffas Zayn. Han var så lätt flörtad, några små söta ord och sedan är det bara att hänga med. Först vart jag sur när jag såg att Niall och Britney var ihop, men storsint som jag är förlät jag henne snabbt och insåg att det kunde vara min biljett till Hollywood. Jag måste bara spela mina kort rätt så kommer allt att lösa sig på bästa möjliga sätt. Jag och Zayn ska bli ett par.

- Hihi men det är väl bra? svarade jag.

- Men du ser ju hur Rachel hänger och klänger på han, säger hon dystert.

- Men kom igen nu, skit i hon!

- Om det bara vore så lätt.

- Kom igen Kelsey, nu festar vi!

Sedan lämnade jag henne ensam i hörnet. Det kanske inte var så snällt men jag ville inte spendera kvällen med att sitta och deppa tillsammans med Kelsey, inte den här kvällen. Musiken spelades högt och Rachel dansade hela tiden med Zayn. Niall och jag satt i soffan med pringles och varsitt glas med "Vas happenin?".


Zayns perspektiv:


Gud vad kul jag haft idag, Britneys kompisar var verkligen roliga, särskilt Rachel. Alla andra var så blyga medans hon bara var sig själv och jag gillar sådant.
Vissa andra av Britneys kompisar bara stog i ett hörn och såg ledsen ut. Jag tror hon hette typ Kelly eller Kelsey. Hon var säkert trevlig bara man blev vän med henne.
Men Rachel var verkligen jättekul att vara med så jag kanske borde prata med henne om att träffas igen.

Rachels perspektiv:


Tänka sig att hela One Direction skulle dyka upp på Britneys fest. Det var väldigt tur att jag kom för annars hade jag ju aldrig träffas Zayn.
Han var så lätt flörtad, några små söta ord och sedan är det bara att hänga med.
Först vart jag sur när jag såg att Niall och Britney var ihop, men storsint som jag är förlät jag henne snabbt och insåg att det kunde vara min biljett till Hollywood. Jag måste bara spela mina kort rätt så kommer allt att lösa sig på bästa möjliga sätt.
Jag och Zayn ska bli ett par.

Har börjat skriva kortare kapitel men det är för att jag snabbare ska kunna lägga ut dom så ni kan läsa oftare!
Det kommer kanske ingen uppdatering under helgen men det beror på att jag ska till Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Nicoline

Sjukkt bra :D<3

Fortsätt skriv !

2012-03-29 @ 22:56:23
Postat av: Tilde

Åh, spännande mer!

2012-03-30 @ 17:33:41
Postat av: vendela ^^

LINNNNNN!!!!!!! Skriv, du vet vad som händer om du inte gör det!!!

2012-03-30 @ 22:55:13
Postat av: Saga c:<3

jääääätee bra fortsätt skriva nu :'') <3

2012-03-31 @ 13:40:22
Postat av: Frida

Åhhhh jag har kollat varjedag , längtar efter mer!!! Mer, mer, mer!!!!

2012-04-02 @ 16:29:02
Postat av: Carlie

Jag misstänker att du slutat skriva på den här historien... Men finns det någon chans att du kan fortsätta??

2012-06-29 @ 21:03:51
Postat av: Carlie

åh Gud, never mind... såg att det fanns fler:) hehe

2012-06-29 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0