Don't hide in the closet del 17

                
 
Louis synpunkt:
 
Jag borde åkt tillbaka till Eleanor för Harry verkade ju må bra nu, men han verkade bara så glad över att ha mig hemma. Ärligt talat så hade jag saknat han, även fast vi knappt spenderat någon tid ifrån varandra. Jag saknade ju Niall, Liam och Zayn men det var något inom mig som bara lös upp när jag var med Harry, vi var verkligen bästa kompisar. Men jag blev nästan irriterad på mig själv av att jag hellre spenderade tid med Harry än Eleanor. Kanske att...fast nej, jag älskade Eleanor Calder, det var hon och jag.
 
 
Harrys synpunkt:
 
- Can't we go to a bar? frågade jag Louis medans jag stod och diskade tallrikarna från våran middag.
 
- Sure, should i dress up or something? 
 
- Nah it's not that fancy, just a place around the corner.
 
- Okey, finish that and we'll go then.
 
- Just a few minutes.
 
Jag diskade slarvigt klart resten av disken och ropade sedan åt Louis att jag var redo att gå. Vi tog på oss varsin jacka och gick sedan.
 
- Did you know it was there I met Evelina? sa jag för att se hur han skulle reagera.
 
 
Louis synpunkt:
 
- No I didn't, cool, svarade jag med ett falskt intresse.
 
Varför var han tvungen att prata om Evelina nu? Det skulle bara vara honom och jag...alltså ikväll. Han gillade henne nog verkligen, det var ju bra, men på något sätt ville jag vara den han valde först, den som betydde mest i hela världen.
 
- So you guys are getting serious? frågade jag.
 
- I don't know, I just like spending time with her, but I think she's mad at me, svarade Harry och han lät verkligen ledsen över det.
 
Jag visste att jag skulle få ångra det jag var påväg att säga. Allt som skulle ske kanske inte skulle skett om jag bara bytt samtalsämne och gått vidare. Istället stannade jag upp mitt på trottoaren och sa säkert.
 
- Then I'm gonna help you get her back, I want you to be happy.
 
Det var sant, för allt jag egentligen ville var att Harry skulle vara lycklig.
 
 
Nialls synpunkt:
 
Jag kollade ner på min klocka som visade fem minuter i sex. Sedan såg jag en lång man närma sig ingången till lägenhetshuset och jag undrade om det var honom som jag väntat på. Jag hade ingen aning om vad jag egentligen hade för plan, men det var som att min kropp hade en egen vilja.
 
- Excuse me sir, what's your name? frågade jag mannen som var påväg in genom dörren.
 
- That's not your business, sa han, men det var allt jag behövde, rösten var samma som mannen som besökt Evelina idag.
 
Jag visste inte vad jag skulle göra men helt plötsligt tog jag kraft med knytnäven och slog till mannen så hårt jag kunde. Men hans reaktion var något jag aldrig kunnat gissa mig till. Han tog tag i mig och drog iväg mig till en gränd med hans hand över min mun.
 
- What kind of stupid motherfucker are you? sa han och höjde sedan sin näve och svingade rakt mot min näsa.
 
Blodet rann ur näsan och jag kände den klibbiga vätskan spridas över hela mig. Men han slog igen och igen, på kinden, armen, magen, överallt. Jag kunde inte förmå mig själv att skrika, utan bara låg där och tog emot slag för slag. När han äntligen slutat slå mig kände jag inget annat än smärta och allt blev svart. 
 
Jag vet dålig uppdatering men har seriöst inte tid att skriva varje dag, det är ju sommar FFS!
Men kommentera gärna för ju mer kommentarer desto motiverad blir jag!:D

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte bra! Du har alltid så bra , annorlunda o dramatiska idéer :o

2012-06-23 @ 23:37:21
Postat av: Tova Karlsson

Snälla, snälla, snälla ett till kapitel idag ? :3
Så sjukt bra!

2012-06-23 @ 23:39:05
URL: http://foreveryoungfics.blogg.se/
Postat av: Zanna

Mer kapitel idag? Snälla rara söta du! haha :3

2012-06-24 @ 00:07:24
Postat av: grace

meer!!!!;o

2012-06-24 @ 17:15:51
Postat av: ellen

jättebra!!!! meer!??<33

2012-06-24 @ 18:03:49
Postat av: Anonym

Så bra!!! MER NU!!! JAG ÄLSKART!!

2012-06-24 @ 22:56:35
URL: http://iveguysonestory1d.devote.se
Postat av: jsh

Grymt bra!! Vill ha mer :D

2012-06-24 @ 23:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0