Don't hide in the closet del 13

Evelinas synpunkt:
Jag vill skjuta någon, nu. I några sekunder granskade jag min ide att skjuta Harry men det var nog inte en så smart ide. Vi satt i hyddan i några minuter men inget hände, så jag tog fram en liten påse jag gömt i skon.
- Harry I'm bored, I'll go outside and shoot somebody.
- Yeah sure, we'll met up later, sa han och sprang hukande ut ur hyddan.
Bra, då kunde jag stanna kvar här och röka. Jag hällde ut dom små jointarna ur påsen och tände på en och förde den till munnen. Men när jag hörde steg utanför hyddan skyndade jag mig att gömma jointarna bakom en stor låda.
Nialls synpunkt:
Det här var så kul och då hade jag inte ens börjat skjuta. Jag skulle definitivt söka reda på Harry och Evelina. Utan att bli upptäckt smög jag mot hyddan där jag visste att Harry alltid brukade gömma sig. När jag rusade in såg jag Evelina huka sig och utan tvekan sköt jag ett skott mot hennes överkropp.
- BAM! You're dead now, sa jag och skrattade.
- Haha you too, sa hon och sköt ett skott på mig.
- Then we have to wait here for five minutes.
- Then lets play something, truth or dare maybe? frågade hon och skrattade lite till.
Jag hade en dålig känsla om det hela, spela sanning och konsekvens med min bästa väns flickvän, men jag gick med på det ända och satte mig mittemot henne.
- I wanna ask first, so Niall, truth or dare?
- Truth i think.
- Okey...are you a virgin?
- Ehm...hmm...kinda...yes...
Varför ljög jag inte för henne som jag brukade ljuga för alla andra? Men det var för sent nu.
- Okey, your turn to ask!
Hon verkade knappt bry sig om det, det kanske inte var en så stor grej ändå.
- Truth or dare?
- Truth.
- Did you just smoke some weed?
Jag visste att hon hade gjort det, men ville se om hon också skulle vara helt ärlig.
- Yes, want some? svarade hon och drog fram en liten påse bakom en låda.
- No thanks, your turn to ask.
- Truth or dare.
- Dare.
Hennes ansiktsuttryck ändrades när ordet smugit sig fram över mina läppar. Det var osmart, riktigt idiotiskt faktiskt, men det var något inom mig som planterat iden och fått den att se smart ut.
- Kiss me, sa hon och log.
Nej, det var Harrys flickvän, jag kunde inte kyssa henne. Men det var något inom mig som lutade mig närmare henne och kysste henne. Andedräkten stank av rök, men ändå kysste jag henne länge. Jag var inte så oskyldig ändå, jag hade nyss fått min bästa kompis flickvän att kyssa mig. Fast det var hennes fel också, hon hade inte behövt välja just det. När vi släppte taget om henne ångrade jag mig så sjukt mycket, men kunde inte låta bli att le smått mot henne innan jag gick ut ur hyddan. Det där fick aldrig upprepas igen, aldrig någonsin.


Evelinas synpunkt:


Jag vill skjuta någon, nu. I några sekunder granskade jag min ide att skjuta Harry men det var nog inte en så smart ide. Vi satt i hyddan i några minuter men inget hände, så jag tog fram en liten påse jag gömt i skon.

- Harry I'm bored, I'll go outside and shoot somebody.

- Yeah sure, we'll met up later, sa han och sprang hukande ut ur hyddan.

Bra, då kunde jag stanna kvar här och röka. Jag hällde ut dom små jointarna ur påsen och tände på en och förde den till munnen. Men när jag hörde steg utanför hyddan skyndade jag mig att gömma jointarna bakom en stor låda.

Nialls synpunkt:


Det här var så kul och då hade jag inte ens börjat skjuta. Jag skulle definitivt söka reda på Harry och Evelina. Utan att bli upptäckt smög jag mot hyddan där jag visste att Harry alltid brukade gömma sig. När jag rusade in såg jag Evelina huka sig och utan tvekan sköt jag ett skott mot hennes överkropp.

- BAM! You're dead now, sa jag och skrattade.

- Haha you too, sa hon och sköt ett skott på mig.

- Then we have to wait here for five minutes.

- Then lets play something, truth or dare maybe? frågade hon och skrattade lite till.

Jag hade en dålig känsla om det hela, spela sanning och konsekvens med min bästa väns flickvän, men jag gick med på det ända och satte mig mittemot henne.

- I wanna ask first, so Niall, truth or dare?

- Truth i think.

- Okey...are you a virgin?

- Ehm...hmm...kinda...yes...

Varför ljög jag inte för henne som jag brukade ljuga för alla andra?
Men det var för sent nu.

- Okey, your turn to ask!

Hon verkade knappt bry sig om det, det kanske inte var en så stor grej ändå.

- Truth or dare?

- Truth.

- Did you just smoke some weed?

Jag visste att hon hade gjort det, men ville se om hon också skulle vara helt ärlig.

- Yes, want some? svarade hon och drog fram en liten påse bakom en låda.

- No thanks, your turn to ask.

- Truth or dare.

- Dare.

Hennes ansiktsuttryck ändrades när ordet smugit sig fram över mina läppar. Det var osmart, riktigt idiotiskt faktiskt, men det var något inom mig som planterat iden och fått den att se smart ut.

- Kiss me, sa hon och log.

Nej, det var Harrys flickvän, jag kunde inte kyssa henne. Men det var något inom mig som lutade mig närmare henne och kysste henne. Andedräkten stank av rök, men ändå kysste jag henne länge. Jag var inte så oskyldig ändå, jag hade nyss fått min bästa kompis flickvän att kyssa mig. Fast det var hennes fel också, hon hade inte behövt välja just det. När vi släppte taget om henne ångrade jag mig så sjukt mycket, men kunde inte låta bli att le smått mot henne innan jag gick ut ur hyddan. Det där fick aldrig upprepas igen, aldrig någonsin.

Haha jag börjar verkligen bli dålig på att uppdatera, men det är för att jag faktiskt har ett liv också!;)
Men kommenteraaaaa !^^

Kommentarer
Postat av: grace

mer!:)<3

2012-06-10 @ 15:12:49
URL: http://graceforssell.devote.se
Postat av: tove

MERA!!!!

2012-06-10 @ 15:13:47
URL: http://bieberhistories.blogg.se/
Postat av: elin

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!:D

2012-06-10 @ 18:21:29
Postat av: Anonym

skitbra!

2012-06-10 @ 19:24:13
Postat av: Vendela

Meeeer kvinna!

2012-06-10 @ 22:26:00
Postat av: Anna

asbra!! mer :D

2012-06-11 @ 01:01:52
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Novell av Evelina

Kan man få mer, längre, oftare? (à)

2012-06-11 @ 09:30:14
URL: http://ffonedirection.blogg.se/
Postat av: E

Åh, meeeeeer!<3

2012-06-11 @ 12:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0